Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuk!!


Ämnesstartare

Jag gillar någon, jättejättemycket. Och han säger att han gillar mig också. Problemet är att jag inte riktigt tror honom. Det känns som att han håller på med flera samtidigt och att jag inte är speciell för honom som han är för mig. Jag blir dessutom såå svartsjuk när han nämner någon annan och det går ut över honom och vi blir typ sura på varandra. (men han vet inte att jag blir svartsjuk) Vad ska jag göra för att inte bli svartsjuk?? Tror inte det skulle hjälpa att säga det till honom.


   
Citera

Om en kille nämner en annan tjej, så betyder det oftast att han inte söker förhållande med dig eller att han just försöker göra dig avundsjuk. "Kolla, jag skriver med andra tjejer".
Det är just meningen att få dig avundsjuk. Om han vet att detta stör dig och han fortsätter får du (tyvärr) for your own best, dumpa honom eller ignorera honom. Du är värd mer än så! 


   
SvaraCitera
Ajs
 Ajs

Om han nu säger att han gillar dig, var ärlig mot honom och säg att du blir svartsjuk. Vill man ha något långvarigt förhållande är förtroende och ärlighet nyckeln. Fortsätter du känna dig osäker efter ni pratat om detta är det bästa alternativet att hitta någon annan. Skriver detta från mina personliga erfarenheter då jag också blir lätt svartsjuk 


   
SvaraCitera