Här tippar vi vad det kommer att skrivas om svininfluensan om fem år.
Efter några veckor upptäcks det att de som har dött av influensan återuppstår som zombies. Och då blir det zombie apocalypse av allting. Naturliga urvalet kommer bevara ungefär 1% av befolkningen som har bäst immunförsvar, mest ammunition och är villiga att offra andra för att rädda sig själva.
Förutspå och diskutera!
Känns ungefär lika överskattat som sars.
hmmz tror alla tjejer på um dör så att alla killar är tvungna att snuska sig med kebu
Not_1:
Efter några veckor upptäcks det att de som har dött av influensan återuppstår som zombies. Och då blir det zombie apocalypse av allting. Naturliga urvalet kommer bevara ungefär 1% av befolkningen som har bäst immunförsvar, mest ammunition och är villiga att offra andra för att rädda sig själva.
Usch vad jag fick "28 Days Later..."-vibbar där 😀
det blir som sars, panik alla kommer dö, halvåret senare ingen kommer ihåg att det har hänt
OF 5:
det blir som sars, panik alla kommer dö, halvåret senare ingen kommer ihåg att det har hänt
/agree.
Eller som fågelinfluensan.
Eller galna ko-sjukan.
Stringburka:
/agree.
Eller som fågelinfluensan.
Eller galna ko-sjukan.
Eller SPANSKAINFLUENSAN?!?
Tror att jag kommer få trekanter
Jag kommer att förstöra alla spår av flunsor så ingen kan komma ihåg det utbrott av retardation som de medförde.
vet ingenting om svininfluensan
har aldrig läst något om den
bryr mig inte varflr skulle jag det
tänker inte skriva om den
Jag gillar att svininfluesan sätter lite knorr på vardagen!
Not_1:
Efter några veckor upptäcks det att de som har dött av influensan återuppstår som zombies.
Låter lite I am legend över det där... tror inte det är jättetroligt.
Not_1:
Här tippar vi vad det kommer att skrivas om svininfluensan om fem år.
Precis som fågelin.. och andra sjukdommar kommer dom sluta varna efter det....
9/10 av världens befolkning kommer att vara utrotad. Jag kommer vara med bland den tiondelen som var immun mot sjukdomen