André Vifot Haas:
Sådär har lekt lite till så som jag tror det ska vara 😛
Nu ska jag iväg och utföra en hel del ärenden men texten är i alla fall uppe i systemet. Vill du ändra rubriken och Ingressen så får du fria händer till detta.
Grymt bra jobbat Knarko!
Har lagt upp lite fler datum nu, så det är bara att hugga in på något ämne ni känner att skriva för. Nästa tisdag, den 13/9, handlar det om:
13/9 Ingen utväg
I början gjorde de mest inbrott, stal moppar, bilar och kläder. Det var spännande, kändes bra. Men så började Rikard och hans polare hänga med äldre killar som sysslade med grövre saker. De var schyssta och gav dem jobb. Men det finns inga tjänster utan gentjänster och en dag går ett inbrott snett. Rikards polare åker fast, han klarar sig från polisen. Men de äldre killarna kommer efter honom. De säger att han är skyldig dem pengar.
Någon som är sugen på att svänga ihop en text om det?
Tisdagen den 27:e pubbas "Första gången" på 15-sajten, en film som behandlar det ångande ämnet SEX! Jag tänkte att vi i vår text kunde sammanställa lite dråpliga sexminnen - antingen om ni själva har något som så här i efterhand är kul/pinsamt eller ni har någon kompis som råkat ut för något. Allt blir givetvis helt anonymt!
Det behöver inte bara handla om första gången, utan kan vara rent allmänt.
Hur låter det?
27/9 Första gången
Sarah och Amir är kära. Nu har de varit tillsammans ett tag men inte haft sex än. En dag efter skolan känns det annorlunda och båda vet att de vill och är redo för att ta nästa steg. Men har de verkligen tänkt på allt?
André Vifot Haas:
Måste dansa
Får jag skriva om denna?
Marielle Hagblad:
Får jag skriva om denna?
Självklart!
Marielle Hagblad:
André Vifot Haas: Måste dansa
Får jag skriva om denna?
Men VAFAAAAAAN. Nu kom visst "Måste dansa" upp idag, utan att jag fått besked om det...
Tråden raderad från Redaktionen/Planering & Arbetsuppgifter