Aviseringar
Rensa alla

syntetdreads!


mjölk:

Ska du göra? Men du har ju fint hår

Jag har redan försökt en gång men råkade förstöra allt (det är inte reklam för min blogg men det finns bilder där). Nu har jag börjat om igen och har kommit lika långt på bara två dagar [cool]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag har redan försökt en gång men råkade förstöra allt (det är inte reklam för min blogg men det finns bilder där). Nu har jag börjat om igen och har kommit lika långt på bara två dagar

Jag vill också. Vågar inte. Men mitt hår skulle bli till dreads på två sekunder.


   
SvaraCitera

mjölk:

Jag vill också. Vågar inte. Men mitt hår skulle bli till dreads på två sekunder.

Varför inte våga?
Jag har insett att det är det enda jag passar i eftersom mitt hår lägger sig som dreadsslingor naturligt om jag inte har kammat det på ett dygn/inte plattat det efter duschen.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Varför inte våga?

Man kanske ser helt skadad ut i det och då är det liksom för sent.


   
SvaraCitera

mjölk:

Man kanske ser helt skadad ut i det och då är det liksom för sent.

Ah iof. Jag har inte så mycket att förlora eftersom mitt hår redan har fått ta så mycket stryk. Har haft fel färger, missfärgningar, korta frisyrer samt långa. Jag skulle nog inte skrika allt för mycket (bara gnälla en del) om jag skulle bli tvungen att klippa av allt.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag skulle nog inte skrika allt för mycket (bara gnälla en del) om jag skulle bli tvungen att klippa av allt.

Det är fint ju!


   
SvaraCitera

mjölk:

Det är fint ju!

Jag gick förbi en hårsalong här om dagen och det var verkligen att allting stelnade och man kände att alla stirrade. Det gick liksom i slow motion och jag kunde se hur chockade de var [zzz]

Tro mig, det var inte en bra tystnad. Det var en såndär skol-tystnad när alla stannar upp, slår varandra i sidan med armbågarna och viskar.


   
SvaraCitera

Harpyja:

skol-tystnad när alla stannar upp, slår varandra i sidan med armbågarna och viskar.

[sad] känner igen.

Står ändå fast vid att ditt hår är sniggt. Fast det är dreads också. Hårsalongsfolk är skabbiga för övrigt.


   
SvaraCitera

mjölk:

Står ändå fast vid att ditt hår är sniggt. Fast det är dreads också

Jo det är väl det. Men jag tänkte köra på den där bohemiska stilen (inte modet- jag ska bara se dräggig ut). Synd att jag inte röker.

mjölk:

Hårsalongsfolk är skabbiga för övrigt.

Så jävla sant.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Men jag tänkte köra på den där bohemiska stilen (inte modet- jag ska bara se dräggig ut). Synd att jag inte röker.

Du kan röka hasch istället. Blir dubbelt så bohemisk? [y] (förlåt för dödsguden-gubbe)

Tror jag ska sluta klä på mig någonting annat än någon slags enorm tröja över huvudtaget.


   
SvaraCitera

mjölk:

Du kan röka hasch istället. Blir dubbelt så bohemisk?

True. Det kommer, det kommer.

mjölk:

Tror jag ska sluta klä på mig någonting annat än någon slags enorm tröja över huvudtaget.

Trosor.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Trosor.

Ah, du har rätt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera