Funderar på att skaffa lite syntetdreads. Någon som har haft det och flätade i dem själv? Bild kanske? xD
Det ska vara riktiga ju ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
dazed_and_confused:
Det ska vara riktiga ju
Jag har typ 1 meter hår, no way att jag offrar typ 5 år av sparande när jag inte ens vet om jag kommer gilla det xD
Mikroanka:
Jag har typ 1 meter hår, no way att jag offrar typ 5 år av sparande när jag inte ens vet om jag kommer gilla det xD
Hur kan man ångra dreads? ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Mikroanka:
Dreads för mig ska visa att man är äkta då kan man inte bara bluffa sig igenom det ![]()
![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
dazed_and_confused:
Dreads för mig ska visa att man är äkta då kan man inte bara bluffa sig igenom det
<3<3<3
Ensamvargen:
Hur kan man ångra dreads?
Om man ser ut som ett arsle i det? O.O
dazed_and_confused:
Dreads för mig ska visa att man är äkta då kan man inte bara bluffa sig igenom det
Jaja, det var inte det tråden handlade om nu.
Mikroanka:
Om man ser ut som ett arsle i det? O.O
Man ser inte ut som ett arsle i det så det är omöjligt. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Varför skulle syntetdreads vara en bluff? Det är väl en frisyr/attityd som vilken annan? Sedan beror det ju helt på vad man väljer för färger eller typer, vissa ser näst intill naturliga ut, andra är helt galna =).
Jag har både haft syntetiska dreads/flätat in de och tillverkar dem. Finns en del bilder på vår hemsida, kommer förhoppningsvis mer med tiden.
Ta gärna en titt: syntetdreads.se

Tycker att du ska köra på cyberlox istället.