hej, ska fläta in syntetiska dreads, men vet inte riktigt hur många jag ska ha i. har gjort "backcombing", har typ 20 st sådana, men hur många har ni i, ni som har? i kan väl posta en bild också?
NEJ!
Klorofyl:
NEJ!
slipp då
allt som är syntetiskt är dåligt.
passaro:
allt som är syntetiskt är dåligt.
inte när det gäller dreads
Mojo_:
inte när det gäller dreads
jag saa väl "allt"?
a... förutom med dreads.
Fult, äckligt, onaturligt.
Naturell is the shit.
Dåren:
Fult, äckligt, onaturligt.Naturell is the shit.
Men vafan är naturliga då??
googla natural dreads så får man ju bara upp fakta om att alla sorter är naturliga.
och jag ska inte ha sån där raveshit, utan ska ha samma som min hårfärg.
Mojo_:
Men vafan är naturliga då??
Odla egna, givetvis. Vad trodde du?
Dåren:
Odla egna, givetvis. Vad trodde du?
kan du vara lite mer specifik. jag kammar bak håret med en stålkamm nu. hur menar du?
Mojo_:
kan du vara lite mer specifik. jag kammar bak håret med en stålkamm nu. hur menar du?
Jag menar att du använder dig av ditt eget hår. Gör dreads av ditt eget hår. Som sitter på ditt huvud.
Dåren:
Jag menar att du använder dig av ditt eget hår. Gör dreads av ditt eget hår. Som sitter på ditt huvud.
men vafaaaan då!!. HUR? Vad ska jag göra med mitt hår så att det blir dreads? jag vet inte hur jag kan bli tydligare med vad jag vill veta
Mojo_:
men vafaaaan då!!. HUR? Vad ska jag göra med mitt hår så att det blir dreads? jag vet inte hur jag kan bli tydligare med vad jag vill veta
Är det väldigt svårt att söka på google? Eller youtube? "How to make dreadlocks"
Mojo_:
hej, ska fläta in syntetiska dreads, men vet inte riktigt hur många jag ska ha i. har gjort "backcombing", har typ 20 st sådana, men hur många har ni i, ni som har? i kan väl posta en bild också?
dom gånger jag hade synthetdreads, har haft det många ggr, har jag blandat DE och SE dreads och haft ungefär 80-120 st.
vad fan är backcombing för "sorts" dreads?