Hej på er!
Är det någon mer som har en komplicerad relation till ett syskon? Jag har ett syskon som jag knappt har någon kontakt med eftersom vi båda är så olika, vi förstår typ inte varandra känds det som. Typ som att vi talar olika språk. Tycker det är jättetrist för man vill ju ha en god relation med sina syskon. Detta får mig att må väldigt dåligt och jag tänker konstant på detta. Det får mig att känna mig misslyckad. Jag kan väl inte vara den enda här i världen som har detta problem?! Skulle vara skönt om någon i liknande situation hörde av sig. En tjej på ca 20 år.
Inte lätt förstå jag bor på heltid med mina bröder
jimwolvi:
Inte lätt förstå jag bor på heltid med mina bröder
Vänta tills du rymmer hemifrån så inser du hur illa det var att leva med dina bröder.
Dindoonuffin:
Vänta tills du rymmer hemifrån så inser du hur illa det var att leva med dina bröder.
Har levt med mina bröder älsta va dom är 13 yngsta 7 mellersta 10 är själv 22 går fett bra ändå man måste bara lära sig leva symbios
jimwolvi:
Har levt med mina bröder älsta va dom är 13 yngsta 7 mellersta 10 är själv 22 går fett bra ändå man måste bara lära sig leva symbios
Exakt. Det krävs många år av övergrepp för att bryta kontakten med syskon och släkten.