Notifications
Clear all

ta kontakt

Topic starter

timeisrunningout:

Jag antar att det var du som flyttade tråden - vill tacka, jag orkade inte scrolla upp för att göra det själv. [blush]

Haha! Och jag som trodde jag var den lataste av oss noobs. [bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

timeisrunningout:

Så man inte skrämmer bort dem automatiskt.

Jag gör henne en tjänst. UM is like The Matrix - once you've swallowed the redpill everything becomes an illusion.

ReplyQuote
time
 time

Tamburinmannen:

Jag gör henne en tjänst.

Såvida du ej är grannpojken kan du inte veta om det möjligtvis skulle kunna uppstå attraktion eller ej. Därför tycker jag att det känns fel att hacka ner så fullständigt på en femtonåring. (Nej, jag tycker inte om att dra ålderskortet, men i vissa fall ska man som äldre kunna vara lite hövlig)

Jonnybravo91:

Haha! Och jag som trodde jag var den lataste av oss noobs.

Är icke lat! Är bara alldeles för osäker och vågar ibland ej skrida fram i vissa ärenden!

Dold text: Vi är nog lika lata, tror jag [blush]

ReplyQuote
Topic starter

emma1995:

va ska jag göra?

Du behöver egentligen inte vara så värst tillbaka dragen. Jag tror snarare att han skulle reagera på ett positivt sett om du till exempel sätter dig bredvid honom på bussen och bara prata om spontana grejer. Inled med att hälsa och se vart de leder?

Däremot måste du inte följa efter honom vart han än går. Ta det som de kommer helt enkelt.

ReplyQuote
Topic starter

timeisrunningout:

men i vissa fall ska man som äldre kunna vara lite hövlig

Blev uppfostrad på skolgården. Där slog alla stora barn de mindre barnen. Jag lever efter egen erfarenhet.

ReplyQuote
Topic starter

Lejonhjärta:

Jag tror snarare att han skulle reagera på ett positivt sett om du till exempel sätter dig bredvid honom på bussen och bara prata om spontana grejer. Inled med att hälsa och se vart de leder?

mjo ska försöka me de (a)

ReplyQuote
Topic starter

emma1995:

mjo ska försöka me de

Jag får väl önska dig lycka till då. Du låter ovanligt nyfiken på vem killen egentligen är.. Ut med språket, har du några känslor för honom? [rolleyes]

ReplyQuote
Topic starter

Lejonhjärta:

Jag får väl önska dig lycka till då. Du låter ovanligt nyfiken på vem killen egentligen är.. Ut med språket, har du några känslor för honom?

hmm, asså jag vet inte har ju nt snackat me honom äns ;o så då kan man väl nt veta?

ReplyQuote