Macktorsken:
Haru juh! I en annan tråd.
Inget tyder på att det är JAG!
Macktorsken:
kolt! Inte mycket. tråkit sosm vanligte
Aha okej, du borde också ta en paus från um, menar inte att jag inte vill ha dig här men det är ganska skönt!
Storchen84:
O jävlades med varandra ja, man kan jävlas med varandra utan att vara ihop... annars så har jag hur många pojk- och flickvänner som helst
Tyckte ni verkade lite kärvänliga, men alltså inte.
Storchen84:
Det fick mig att le... "incestuösa"
stereo total:
nab?
'
n00b, nab.
m3lon:
Inget tyder på att det är JAG!
jåro!
Nachac:
kärvänliga
Först fick du mig att le, försöker du få mig att gråta nu eller? >_< Men nä, verkligen inte
Nachac:
Macktorsken:
jåro!
Storchen84:
Först fick du mig att le, försöker du få mig att gråta nu eller? >_< Men nä, verkligen inte
Na
Inte lite kärleksgnabb då?
Nachac:
Inte lite kärleksgnabb då?
Nej, bara allmänt jävulsskap. Tänk dig typ... två killar som slår varandra på armen sådär kompisaktigt typ... nåt sånt. Fast det där kanske är brolove så du kanske har rätt. Fast nä, kärleksgnabb känns ändå så... fel. Typ.
Macktorsken:
'
n00b, nab.
Nab låter ju jätte fult. Tycker för övrigt att jag borde få credd för min viljestyrka och ambition att arbeta mig igenom alla rester min psykiska ohälsa har tvingat på mig istället för att få förolämpningar!
Storchen84:
Nej, bara allmänt jävulsskap. Tänk dig typ... två killar som slår varandra på armen sådär kompisaktigt typ... nåt sånt. Fast det där kanske är brolove så du kanske har rätt. Fast nä, kärleksgnabb känns ändå så... fel. Typ.
Sött.
Nachac:
Sött
Med bro/manlove?
Storchen84:
Med bro/manlove?
Hela grejen.
Nachac:
Hela grejen.
Sluta, det är inte roligt
Storchen84:
Sluta, det är inte roligt