Nyss sa min fd pojkvän att jag var dum i huvudet, störd, feg och sa att jag kunde dra åt helvete för jag sa att fotbollsmatcher på tvn går EFTER tjejen, alltså inte före. Han har även kallat mig slyna förr, skitit i vad han lovat o.s.v. Nu vet mina föräldrar om detta, och nu är det bara det stora kvar, glömma idioten......
Nåt tips?
Är jag värd nån bättre?
ÄNDRAT 2009-10-10 23:09
ÄNDRAT 2009-10-10 23:11
Menade såklart att tjejen borde gå före fotbollsmatchen, speciellt om förhållandet är på gränsen till o gå åt helvete , mister man hellre tjejen då än o se fotbollen liksom?
Ja .
klart du är värd någon bättre
Men det är ju faktiskt Sverige - Danmark, hur ofta är det?
emery:
Men det är ju faktiskt Sverige - Danmark, hur ofta är det?
Käft
Nej men det handlade om att jag skulle komma isf till han och reda ut allting dessutom... men nehe då, det går före förhållandet ändå visst!
lemuu:
Käft
XDDD
Jag vet ingenting om din kille, det är väl alltid bäst att försöka bli vänner igen och sedan fatta ett "förnuftigt" beslut när båda är lugna.
Skaffa lite självrespekt kvinna
Han kan sitta där själv i fortsättningen och runka till sin älskade fotboll
herr_nilsson:
Jag vet ingenting om din kille, det är väl alltid bäst att försöka bli vänner igen och sedan fatta ett "förnuftigt" beslut när båda är lugna.
Aldrig i livet.. men jag förstår varför du tycker det, men han har gjort så mycket mer dumma saker, så jag kan inte tycka om honom längre..
isola:
Skaffa lite självrespekt kvinna
Han kan sitta där själv i fortsättningen och runka till sin älskade fotboll
Oja! han tror han får tillbaka mig sen, att JAG kommer krypandes till korset, men nehe du!!
lemuu:
Är jag värd nån bättre?
Vet inte.
Tycker det verkar konstigt att säga "fotbollen går efter mig". Det är som att han säger, "shoppingen, och fikat med dina kompisar etc. går efter mig!" eller nåt.
lite ego?
lemuu:
Oja! han tror han får tillbaka mig sen, att JAG kommer krypandes till korset, men nehe du!!
Precis, ta ingen skit!
Alltså, tror man att partners går före Danmark - Sverige har man ju inte alla askar i elden.
lemuu:
jag sa att fotbollsmatcher på tvn går EFTER tjejen, alltså inte före
... Might wanna check the facts before you open your mouth
OF 5:
klart du är värd någon bättre
Han verkar elak.
sculptura:
lite ego?
Stick.....
Tickstart:
... Might wanna check the facts before you open your mouth
Är så arg så jag inte ser vad jag skriver.
Ricochet:
Alltså, tror man att partners går före Danmark - Sverige har man ju inte alla askar i elden.
Vet... och att ryta så förbannat och bara häva ur sig massa skit utan anledning