Notifications
Clear all

TÄVLING: Vinn Xbox 360-spel!

Czar:

Jag tycker assassin's creed 3 är fantastiskt spel.

Fult att ljuga när spelet inte ens kommit ut [no-no][wink]

ReplyQuote

ja gillar yatzy [blush]

ReplyQuote

Måste nog säga Red Dead Redemption jag med.
När jag köpte spelet så satt jag och spela det konstant i två veckor. Vakna, spela, mat, spela, sova, vakna, spela...

Finns inget bättre än att hoppa på hästen och rida ut i vildmarken för att jaga olika djur och människor. Eller spela lite poker för att sedan skjuta de man mött [blush]
Spelet känns väldigt levande och man möter många knasiga och roliga karaktärer under spelets gång (:

Hoppas verkligen att det kommer en tvåa!!

ReplyQuote

GTA San Andreas bara för att jag spelat det lite grann varje sommar sedan spelet släpptes 2005. Är dock inte klar med hela spelet än [crazy]
Inte mycket till grafik i spelet med dagens mått men det är roligt iaf [bigsmile]

ReplyQuote

Fasiken:

Red Dead Redemption

Har du lirat Undead Nightmare?

ReplyQuote
Jiuy
 Jiuy

GTA IV:

Mitt favoritspel är utan tvekan GTA IV, man tröttnar aldrig på spelet trots att man klarade storyn för länge sedan. GTA IV gör alltid dem regniga dagarna roligare. Trots att det gått 3 år sedan jag köpte spelet tycker jag fortfarande att det är lika roligt. Staden är stor, det finns mycket att utforska. Sno bilar, mörda folk, göra uppdrag, gå ut med vänner, och sitta på internet cafe är bara några få saker man kan göra när man har tråkigt.

Grafiken är väldigt bra, i dom tidigare gta-spelen har grafiken varit sådär. Nu tycker jag dock att i GTA IV är den väldigt bra, allt är också väldigt verkligt i spelet. Det lär ta ett tag innan jag tröttnar på det här spelet, antagligen när det nya GTA kommer ut, hehe.

Det finns alltid roliga saker att hitta på. Min favorit är att på kvällarna ( självklart menar jag när det är kväll på spelet) gå ut och mörda någon människa i en park och sedan ta sig ifrån platsen väldigt fort. Nästa kväll gör jag givetvis samma sak. Det är också väldigt kul att sno en polisbil och sedan göra polisuppdrag, eller bara köra runt och leka polis.

När man har tröttnat på att köra helt själv, så finns det multiplayer. Man kan köra massa race mot andra spelare, men det bästa är att köra ranked deathmatch. Där är det alla mot alla som gäller, man ska försöka döda alla spelare som är online. Den med mest pengar när tiden har gått ut vinner. Pengar får man genom att döda andra spelare, döda kan man göra genom att hitta vapen som ligger på olika platser. Man kan också förlora pengar, och det gör man om man blir dödad.

Så, GTA IV är mitt favoritspel.

ReplyQuote

Sista chansen nu!

ReplyQuote
Topic starter

Huxleysäl:

Vi vill drömma oss bort till en verklighet där vi får vara exakt vem vi vill.

Fint sagt. PM:a oss din adress så skickar vi hem spelen till dig! [party]

ReplyQuote

Tävlingen avslutad.

ReplyQuote

Tråden låst

ReplyQuote