Aviseringar
Rensa alla

Tampong

Ämnesstartare

Förra gången jag hade mens testade jag tampong för första gången för jag vill kunna använda det när man åker utomlands. Grejen är den att det gick jättebra att sätta in den, visst, jag var riktigt narvös men det gick! Den gjorde ont först men tryckte in den lite till så det inte gjorde ont. Efter ca 4 timmar skulle jag ta ut den så jag satte mig på toan och tog tag i snöret och började dra. Och HELVETE vad det gjorde ont! Det gjorde så sjukt ont men fortsatte ändå att dra och försökte få ut den. Tillslut efter en stunds lidande fick jag ut den och efter det var jag så rädd att använda tampong igen för att det ska göra lika ont igen. Var det för att det var första gången och min kropp inte var van vid det? Jag är ju oskuld så det har ju aldrig varit något där innan haha om man säger så. Tacksam för svar!

Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Det låter som att tampongen eventuellt var torr när du försökte dra ut den. Använd en mindre tampong nästa gång och låt tampongen faktiskt absorbera flödet ordentligt. Snippan är elastisk, att du är oskuld har ingenting med detta att göra (ingenting förändras inuti en efter att man haft penetrerande sex). 

SvaraCitera