olika, tänker köpa hälsokost tandkräm med fluor i nästa gång
isola:
TRÅKIGT ATT GÖRA ER TILL BISVIKNA BISKVIER MEN SÅÄRE
MISSTÄNKER 1 NEDSATT SYN OM DETTA ÄR SANT PÅ RIKTIGT
KSENIA:
MISSTÄNKER 1 NEDSATT SYN OM DETTA ÄR SANT PÅ RIKTIGT
hörruduru näe
isola:
TRÅKIGT ATT GÖRA ER TILL BISVIKNA BISKVIER MEN SÅÄRE
Det är nog dig det är fel på om du inte sett den innan, så jag är rätt jävla perfekt fortfarande
sincan:
Det är nog dig det är fel på om du inte sett den innan, så jag är rätt jävla perfekt fortfarande
jassådettroru
isola:
jassådettroru
Ja?!
isola:
känns som om man tar bort allt det tandborstade när man använder flux men det gör man ju inte. knasigt.
det är onödigt att fluxa direkt efter tandborstning pga då har du redan fluor på tänderna. bättre att göra det någon gång mitt på dagen istället mvh min tandläkare
turtle:
det är onödigt att fluxa direkt efter tandborstning pga då har du redan fluor på tänderna. bättre att göra det någon gång mitt på dagen istället mvh min tandläkare
men då får man ju ännu mer fluor på dem! men ja, jag har också tänkt så. svårt att komma ihåg mitt på dagen bara.
nej
isola:
men då får man ju ännu mer fluor på dem! men ja, jag har också tänkt så. svårt att komma ihåg mitt på dagen bara.
ja, och man har ju inte med sig flaskan om man ska nånstans heller..
turtle:
ja, och man har ju inte med sig flaskan om man ska nånstans heller..
jag såg en litenliten flaska i fönstret hos tandis men har inte sett dem säljas någonstans
Draug:
sköljer alltid, har aldrig haft ett enda hål. sånt som tandläkare säger bara.
Neej jag tror på det , du kanske har supertänder!
Brukar köpa samma, men ibland, om de finns något erbjudande på någon annan som verkar ball o go så kan de hända att jag köper den istället
isola:
köper du bara tandkrämer som är på rea?
tycker att man ska investera i sina tänder pga det är inte så kul att bajsa ur sig tusentals kronor hos tandis. (fast man kan få göra det ändå uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu)
ofta tandkräm på rea eftersom en hobby är att gå runt i random affärer men som sagt, köper bara "kända" märken. Men jag vet inte, händer kanske att jag köper tandkräm för originalpriset men jag har samlat på mig så många tuber som jag lagt bland överflödigt smink och en massa hårvårdsprodukter m.m. att jag knappt behöver köpa tandkräm längre. Men de på rea får alltid plats i mina inköpskassar :)) neverending story typ