Jag fucking hatar min tandläkare. DOM E INTE ENS SNÄLLA! ...
Ska dit snart :C HAtar tandläkare........vart ger tandläkaren klistermärke? huddingens tandläkare? Ska byta om dom ger där plus alla säger att det e mkt bättre där
vrf mst man vara rädd för tandläkare
aww minns när man fick en liten nalle lr klistermärke åh nostalgi
brukade få sudd typ
eller tandborste
och tandläkare är inte läskiga.... eller exakt vad är du rädd för?
Tandläkare är trevliga!
min tandläkare tänkte va snäll mot mig och låta mig gå till hennes snygga nyutexaminerade son. Fast jag vågade inte för jag trodde inte han var bra nog.
nu vet ni.
Om man säger till dem att man är rädd så brukar dom va snällare och jätteförstående. Mvh tjej med botad tandläkarskräck
ALla tandläkare e läskiga och icke snälla
jag fick en grön tandborste :3 Förra gången en rosa.. den var snyggare!
Måste boka tid hos tandläkare och teckna frisktandvårdsavtal. Borde ha gjort detta förra året innan det blev samma år som jag fyller 20 pga mycket dyrare nu. Fruktar som fan för att jag har fått ett hål eller något och att de måste borra. Vet att om det är så blir det bara värre av att vänta. noooes
katamari:
Måste boka tid hos tandläkare och teckna frisktandvårdsavtal. Borde ha gjort detta förra året innan det blev samma år som jag fyller 20 pga mycket dyrare nu. Fruktar som fan för att jag har fått ett hål eller något och att de måste borra. Vet att om det är så blir det bara värre av att vänta. noooes
oj..hål i tänderna
Jag hade oxå ETT hål i en tand. Men jag var liten så min tand tappade av sig själv. Nu äter jag aldrig godis och kmr aldrig att göra det igen! Hatade att ha hål i tanden
blir så fnittrig hos tandläkare (läkare övh), vet inte varför
jag höll på att svimma när jag var hos tandläkare senaste HAHAH XD
Jag bara tänkte "svimma inte, svimma inte, SVIMMA INTE!! SKÄM INTE UT DIG OK???"
anton96xo:
aww minns när man fick en liten nalle lr klistermärke åh nostalgi
din bild skrämmer mig ta bort den
min tandläkare pratar väldigt mycket under tiden, det är jättejobbigt för man kan inte riktigt svara när man halvligger där med vidöppen mun och hon petar på tänderna