Aviseringar
Rensa alla

Tappade vodka för 220.

Ämnesstartare

m3lis:

har klarat det massor gånger förut, lovar!

sentrippen är alltid nära. [no-no]

SvaraCitera

m3lis:

Tappade vodka för 220.

Därför ska inte småbarn dricka. [wink][wink][wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Glas är världens sämsta uppfinning. Jag, personligen har aldrig tappat någon sprit i glasflaska, däremot var jag med när min polare gjorde det, två gånger på samma kväll.

Dock har jag spillt ut öl av andra anledningar, samt tappat andra saker som har varit i glasflaskor och glasburkar.

SvaraCitera

Första gången jag drack så slog Klorofyl sönder vår gemensamma flaska vodka mot golvet på ett kebabhak. Det var soft.

SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

glasbitar. Då får jag panik och plockar upp väskan och tar upp dom största glasbitarna. När jag har gjort det coh reser mig upp och kollar mig omkring ser jag hur det står massa människor runt omkring oss.

1) mission impossible för att dricka lite sprit.

2) någon (jag tror ni vet vem jag menar) där uppe vill nog inte att små flickor ska dö i alkoholförgiftning.[smile]

prisa Herren för den!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska inte ha sönder vodkaflaskor .. det är alkoholmissbruk[no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, så roligt har jag inte haft det.

SvaraCitera

kebu12:

kvinnor+alkohol=fail

[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå du är ju liten! Sluta sup![cry]

Har enbart lyckats sätta mig på en kebab som låg i min väska en lördagsnatt, det blev kladdigt. Åt upp den sedan, minns att det var väldigt gott och värt allt kladd i väskan.

SvaraCitera

Tickstart:

Vad var det för nån, Absolut, explorer ([spygif]), dworek, finlandia, koskenkorva, renat, smirnoff, stolichnaya, jag gissar explorer eftersom han så gärna ville bli av med den.

om du kan, varför är explorer sämre? vad tycker du är bättre och varför osv.

SvaraCitera

dazed_and_confused:

fast samtidigt kan du ju take advantage då

haha tänkte säga detsamma till honom, han borde ju inte ha nått emot alkohol direkt 😛

SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte en flaska en gång och drack halva sen ville hon jag köpt den av att jag inte skulle dricka mer så hon sålde den till en annan och slapp betala för allt [cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

har läst allt nu faktiskt

SvaraCitera