du är 16. om du är så säker på att du vill ha den där kan du gott och väl vänta iallafall tills du är 18.
Min systers kille är tatuerare och han vägrar tatuera mig innan jag fyllt 18 detta pga av att huden inte alls har vuxit klart. ingen som är seriös tatuerar under 18 vilket jag personligen är bra. Syrrans kille har fått göra om många tatuering pga att folk tatuerar sig för tidigt då tatueringen töjts ut under tiden dom vuxit. skulle detta hända är de sitt eget fel och bör ej klandra tatuerarna!!! tips väänta
DPope:
jag tkr helt enkelt att man ska tatuera sig för att tatueringen betyder ngt gör den inte det så har man ju märkt sig med ngt snyggt bara.. som säkert inte är snyggt om 5 år
Väldigt smart att tatuera in något som är halvsnyggt och betyder något... Istället för att tatuera något som är snyggt men inte betyder något?
Jag har ingen erfarenhet direkt, så jag vet inet om tatueringen kanske töjs osv. Men jag tycker att om du verkligen vill göra den, så gör den! Har du velatat göra den i 2 år, så kommer du inte ångra dej på ett bra ta i alla fall. Och sen kan man ju inte gå och vela på allt i livet bara för att man kanske kommer ångra sig några år frammåt.
Jag gillar föresten inte tribals och tribal liknande grejer alls, men den där var rätt snygg endå faktiskt!
Tråden låst på grund av inaktivitet