DeathOrGlory:
Jag själv har ju alltid långärmad skjorta för att dölja mina tatueringar på jobbet.
Jag ser framför mig att jag måste gå omkring med plåster på tummen i framtida jobb.
Jag går seriöst hellre på socbidrag än tar ett jobbg där jag måste ta ut mina piercingar
batterseabardot:
Jag ser framför mig att jag måste gå omkring med plåster på tummen i framtida jobb.
Haha!
batterseabardot:
Jag går seriöst hellre på socbidrag än tar ett jobbg där jag måste ta ut mina piercingar
Klart man gör det. Bara töntigt att ta bort dom pga ett jobb, finns alltid något ställe som accepterar det.
DeathOrGlory:
Bara töntigt att ta bort dom pga ett jobb
Säger han som döljer sina stoltheter på armarna
batterseabardot:
Säger han som döljer sina stoltheter på armarna
Är för att min chef är oerhört konservativ. Men jag kommer ju sluta här ändå med tanke på att jag ska tatuera mina händer, min hals och ansikte i framtiden.
DeathOrGlory:
hals
DeathOrGlory:
ansikte
batterseabardot:
batterseabardot:
Vad nu?!
DeathOrGlory:
Vad nu?!
inte nice bara...! händer och hals, speciellt hals är grymt snyggt, men ansikte... nej, det är gay!
batterseabardot:
inte nice bara...! händer och hals, speciellt hals är grymt snyggt, men ansikte... nej, det är gay!
Det är asnice! Beror ju givetvis på hur mycket man har.
DeathOrGlory:
Det är asnice! Beror ju givetvis på hur mycket man har.
men nej. Kolla in oiboy89 på bilddagboken liksom.
Däremot så har Becherovka på bilddagboken jävligt sexig hals, indeed.
batterseabardot:
men nej. Kolla in oiboy89 på bilddagboken liksom.
Jo jag vet hur han har. Även andra jag vet som har överdrivet mycket.
batterseabardot:
Däremot så har Becherovka på bilddagboken jävligt sexig hals, indeed.
Orkar inte titta. Men wankers på gaddad har hårdast hals. Mitt Val på ena sidan med två svalor och Mitt Liv på andra sidan med en döskalle och två rosor.
Tråden låst på grund av inaktivitet