Notifications
Clear all

tatuera knogarna

Topic starter

asså jag tycker de är ass fett med tatueringar som syns typ knogar som är tatueringar vad tycker ni om det är de snyggt vad tycker ni och  vad ska jag tatuera in på knogarna?

Ämnesetiketter
Hando

Generellt så tatueringar på händer = uppmärksamhetskåt white trash IMO.

Någon liten figur på en knoge kan jag acceptera, men fan vad sunkigt det ser ut med alla på en hand eller på bägge händerna.

Träffade en snubbe på en fest för några år sen, syntes att han var född 1993, precis som jag. Hur visste jag det? Jo, stora, svarta siffror på knogarna. Rullar ögonen
Första gången jag skämdes över att vara född 93.

ReplyQuote
Topic starter

Hando:
Generellt så tatueringar på händer = uppmärksamhetskåt white trash IMO.

Någon liten figur på en knoge kan jag acceptera, men fan vad sunkigt det ser ut med alla på en hand eller på bägge händerna.

Träffade en snubbe på en fest för några år sen, syntes att han var född 1993, precis som jag. Hur visste jag det? Jo, stora, svarta siffror på knogarna. Rullar ögonen
Första gången jag skämdes över att vara född 93.

haha faan va fett jag ska fan skaffa tatueringar på knogarna vet inte vad men något najs

ReplyQuote
Topic starter

asså jag gillar ju Gaming så nåt med spel tror jag!Mycket glad

ReplyQuote

Gör vad du känner för!
I mitt tycke är det inte så fint alls och väldigt avtändande samt mycket... "omoget" (tappade bra ord).

ReplyQuote

Danneboi:
asså jag tycker de är ass fett med tatueringar som syns typ knogar som är tatueringar vad tycker ni om det är de snyggt vad tycker ni och  vad ska jag tatuera in på knogarna?

taggtråd! de ska jag göra (:

ReplyQuote

Jag har själv tatueringar och är kompis med en äldre tatuerare.

Om det är något du bör undvika så är det tatueringar på hals/nacke, händer och ansikte över allt annat. De blir svåra och dölja samt så är det svårt att finna stabila jobb med dessa, hur skall du dölja knogarna när du går på intervjuer? Handskar? Nej danne, mitt tips är att vänta med detta tills man blir äldre och är medveten om konsekvenserna.

ReplyQuote

Hando: Träffade en snubbe på en fest för några år sen, syntes att han var född 1993, precis som jag. Hur visste jag det? Jo, stora, svarta siffror på knogarna. Första gången jag skämdes över att vara född 93.

Pinigt, sådant är inte ens snyggt. Förstår mig inte på vissa tatuerade människor.

ReplyQuote
Hando

Axel_von_Färsen:

Pinigt, sådant är inte ens snyggt. Förstår mig inte på vissa tatuerade människor.

Verkligen. Jag har inget emot tatueringar överlag, men om de är så dåligt genomtänkta och personen skaffade den bara för hoppas kunna klättra några steg på cool-skalan vill jag spy.
En person på mitt jobb har bland annat ett grönt frågetecken tatuerat i bakhuvudet...med sånt känner jag bara; varför?Ledsen

ReplyQuote

Hando: Verkligen. Jag har inget emot tatueringar överlag, men om de är så dåligt genomtänkta och personen skaffade den bara för hoppas kunna klättra några steg på cool-skalan vill jag spy.En person på mitt jobb har bland annat ett grönt frågetecken tatuerat i bakhuvudet...med sånt känner jag bara; varför?

Gud. Har i nuläget bara två på varsin arm, dock var båda två väl genomtänkta både gällande placering och syfte, önskar att mer personer förstod att kroppen/huden är evig och inte skall förändras med bläck hur som helst.

ReplyQuote
Hando

Axel_von_Färsen:

Gud. Har i nuläget bara två på varsin arm, dock var båda två väl genomtänkta både gällande placering och syfte, önskar att mer personer förstod att kroppen/huden är evig och inte skall förändras med bläck hur som helst.

Armarna är väldigt bra placering. Kan döljas lätt, men samtidigt visas lätt om man känner för det.
Ja verkligen. Laser finns förvisso och funkar i regel väldigt bra, men det är dyrt och gör väldigt ont.

ReplyQuote

vet du inte va du vill ha tatuerat så är de väl mindre smart o göra en. tänk ut nåt du vill ha tex en text men 5 bokstäver eller nåt

ReplyQuote
Topic starter

Axel_von_Färsen:

Hando:

Armarna är väldigt bra placering. Kan döljas lätt, men samtidigt visas lätt om man känner för det.
Ja verkligen. Laser finns förvisso och funkar i regel väldigt bra, men det är dyrt och gör väldigt ont.

men jag vill ha på mina fingrar för att det är najsCool

ReplyQuote
Topic starter

Axel_von_Färsen:

varför inte? huden får ju ändå stå ut med så mycket skit!

ReplyQuote

Kaospojk:

taggtråd! de ska jag göra (:

XD

Axel_von_Färsen:
Jag har själv tatueringar och är kompis med en äldre tatuerare.

Om det är något du bör undvika så är det tatueringar på hals/nacke, händer och ansikte över allt annat. De blir svåra och dölja samt så är det svårt att finna stabila jobb med dessa, hur skall du dölja knogarna när du går på intervjuer? Handskar? Nej danne, mitt tips är att vänta med detta tills man blir äldre och är medveten om konsekvenserna.

Tumme upp

ReplyQuote