Aviseringar
Rensa alla

Tatuering

KSENIA

SKAFFA DEN HÄR TEXTEN:
Image

SvaraCitera

KSENIA:

SKAFFA DEN HÄR TEXTEN:

Blir det inte fnissigt när skolbarnen frågar vad det betyder?

SvaraCitera
KSENIA

isola:

Blir det inte fnissigt när skolbarnen frågar vad det betyder?

BRUKAR SÄGA ATT DET ÄR MIN HEMLIGASTE HEMLIGHET. FAST EN DEL VET OM DET I ALLA FALL 🙁

SvaraCitera

KSENIA:

BRUKAR SÄGA ATT DET ÄR MIN HEMLIGASTE HEMLIGHET. FAST EN DEL VET OM DET I ALLA FALL 🙁

"Mamma... vet du vad det står på frökens hand???" <3
Råkade lyssna på radiosketch med obscena skämt på fritids.
Rusade fram och stängde av, men de hann höra några ord iaf och frågade om dess betydelse. Jag lyckades övertyga dem om att det var låtsasord som användes i det programmet och bjöd sen på frukt.

SvaraCitera

isola:

Rusade fram och stängde av, men de hann höra några ord iaf och frågade om dess betydelse. Jag lyckades övertyga dem om att det var låtsasord som användes i det programmet och bjöd sen på frukt.

Men ISOLA, så får du inte göra, du måste ju lära dem saker! Eller låter du bara deras mor och far göra det 🙁

SvaraCitera

framtidstron lever:

Men ISOLA, så får du inte göra, du måste ju lära dem saker! Eller låter du bara deras mor och far göra det 🙁

Naj men det var ju ett nödfall! [blush]

SvaraCitera

sveriges flagga. visa att du 1 stolt svenne

SvaraCitera

Kakaoxo:

sveriges flagga.

Det där är faktiskt en av de planerade tatueringarna jag har. Dock kommer den inte vara ensam, utan lite text och annat ska med. Men fan, klart att man ska ha sina färger på kroppen!

SvaraCitera

tradet:

Det där är faktiskt en av de planerade tatueringarna jag har. Dock kommer den inte vara ensam, utan lite text och annat ska med. Men fan, klart att man ska ha sina färger på kroppen!

okej, tardet. [smile] då vet jag

SvaraCitera

oj menar tradet

SvaraCitera

Kakaoxo:

tardet

Varför kallar alla mig tard? [sad]

[wink]

SvaraCitera