Notifications
Clear all

Teknik?

majkie2:

Jo. Så är det ju.
Eftersom att ett genomsnittssamlag ligger på 5 minuter, så måste du ha något fel eftersom att du klarar flera timmar, oavbrutet juckande.

Det är här tekniker kommer in i bilden, så som start-stopp tekniken, men det är ju inte så att jag ligger och slappar när jag stoppar utan jag gör annat för henne medans, sen kör man på igen.

tro mig, det finns tekniker för att hålla på längre.

ReplyQuote

TwiZtah:

Det är här tekniker kommer in i bilden, så som start-stopp tekniken

Hjälper inte för mig, jag är ju fortfarande lika känslig i kuken om jag stoppar, men jag kanske klarar 5 minuter till, sen måste jag vila, sen klarar jag 2 minuter, osv.
Och i slutändan kommer jag ganska fort iallafall.

Det är så förbannat skönt, fattar verkligen inte hur man kan hålla på i flera timmar.

ReplyQuote

majkie2:

Hjälper inte för mig, jag är ju fortfarande lika känslig i kuken om jag stoppar, men jag kanske klarar 5 minuter till, sen måste jag vila, sen klarar jag 2 minuter, osv.
Och i slutändan kommer jag ganska fort iallafall.

det är klart, men slicka henne 1-2 minuter sen kör du igen, då klarar du mer igen.

ReplyQuote
muttis

majkie2:

Säg åt din man att lära sig få multipla orgasmer då? Då kan han hålla på längre.

jag har forsokt och gjort allt jag kan verkligen.gett honom bocker osv, men jag kan ju fan inte lasa det at honom. jag tror han har det for bra i vart sex liv.for honom ar ju allt okej.

ReplyQuote

muttis:

jag har forsokt och gjort allt jag kan verkligen.gett honom bocker osv, men jag kan ju fan inte lasa det at honom. jag tror han har det for bra i vart sex liv.for honom ar ju allt okej.

Okej.

ReplyQuote
muttis

majkie2:

Okej

vad bra att du forstar.

ReplyQuote

skallen09:

vissa säger att storleken inte spelar roll.

De ljuger.

ReplyQuote

muttis:

vad bra att du forstar.

Är du ironisk?
Hur som helst så förstår jag, och det enda jag kan tipsa om är väl att du hjälper han att lära sig få multipla orgasmer. Eller så kan han ta pauser när han är påväg att komma och slicka dig istället eller något.

GoodbyeKitty:

De ljuger.

Helt klart.

ReplyQuote
muttis

majkie2:

Är du ironisk?

ja jag var ironisk.och nar jag val borjar ha sex vill jag inte att han ska ga ner och slicka mig, funkar inte for mig. men det ar sant, jag borde hjalpa honom lara sig.fast jag pallar inte for han ar inte alls motiverad. och dessutom ar vart sex liv pa ganska botten nu igen, sa jag orkar inte bry mig om det langre.han far ta och kopa mig en dildo i fordelsedagspresent.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote