Aviseringar
Rensa alla

The #1 UM-video ever + Good bajs!

Ämnesstartare

Chryseus:

Djeydjey

Absolut inte. Jag är här mycket för att diskutera med folk som jag aldrig skulle kunna tänka mig att etablera en vänskap med, och trots dina störda åsikter så har du ändå lyckats vara ganska saklig. Kan till och med erkänna att jag tyckte att din video var rolig trots att du vet precis min ståndpunkt, och misstänker nästan att du hämtat mycket inspiration från får senaste debatt om bosättningarna m.m. [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att Chrysues avreggar sig, han har varit den mest tongivande personen under tiden jag varit på UM. Kunnig, saklig och kompetent.

Men han kommer tillbaka. Har han inte sökt sig till FB kommer abstinensen rycka för eller senare. Han är man, och verkar inte vara av den personen som lägger av med det han hållit på med sådär tvärt bara.

Rödingajävel:

Alltså, både Sheriffen och Chryseus på denna lilla tiden?? Om Sming också avreggar ska jag köpa något fint till mig själv.

Det är nog större chans att du käkar upp ett par nerskitna brallor än att jag avreggar mig.

Kul även att passaro omnämner mig, tycker jag hamnar i skymundan lite allt för ofta [n]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

jag glömde säkert någon

fy på dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, Chryseus. Förstod inte hur du på någon av din användare köra igång din sneda extremliberala israelpositiva världsbild och projecera den på UM. Sen att du samtidigt på ditt huvudkonto var en av de få mods (tillsammans med Ganon då) som fyllde sin fascistiska rätt och var sträng med reglerna. Kudos, på dig Chryseus. Vi återses om någon månad 🙂

SvaraCitera

Crypto:

Chryseus var ju bara snäll och alla gillade honom så man får icke skriva elaka saker till honom! Fyfy!

haha ja han var ju bara snäll eller? alla gillade honom eller? wait for it... no!

SvaraCitera

Crypto:

Ganon är bannad användare alltså får man vara elak då han är elak

hahah det var ju bara dummare

Crypto:

Chryseus var ju bara snäll och alla gillade honom så man får icke skriva elaka saker till honom! Fyfy!

hahah vafan, ja det är ju tråden bevis på.......

SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar bli lite för hög mognadsnivå i den här tråden nu.

Chryseus var en dumfittabögmammaknullare med en rostig pinne i rrrrröven

SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

haha ja han var ju bara snäll eller? alla gillade honom eller? wait for it... no!

Jag gillar honom [sad]
Han är söt och snäll och har snyggt brösthår!
(inte för att jag sett det [ops]

honolulu:

hahah det var ju bara dummare

äsch han får tåla lite skit med tanke på all skit han låter oss andra genomleva för att han aldrig gör något fel 🙂

honolulu:

hahah vafan, ja det är ju tråden bevis på.......

hoppas du inte tar alla som skrivit i tråden alltför seriöst 🙂

framtidstron är död:

Chryseus var en dumfittabögmammaknullare med en rostig pinne i rrrrröven

Chryseus är en söt skånepojk i sina bästa år som har en söt nalle som han sover med varje natt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Chryseus är en söt skånepojk i sina bästa år som har en söt nalle som han sover med varje natt!

neheeeeduu!

Crypto:

Tror att vissa *host*framtids-tron-är-däd*host* misstolkar det jag skrev!

neheee? 🙁 Vadå är det bara ganon man får personangreppa nu helt plötsligt.

SvaraCitera

Crypto:

hoppas du inte tar alla som skrivit i tråden alltför seriöst 🙂

nädå det är ju en oseriös tråd!

SvaraCitera

fett tråkig

SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

neheee? 🙁 Vadå är det bara ganon man får personangreppa nu helt plötsligt.

Då vi inte har ansvar för användare som inte finns direkt så bryr iaf inte jag mig om bannade personer om man skriver dumt om dem egentligen, även om det känns fel och dumt att säga så o.O
men just med tanke på vad ganon låtit folk gå igenom och säkert kommer låta folk gå igenom så får han ta konsekvenserna.
därmed inte sagt att det är fritt fram att snacka skit om honom hejvilt om man vill utan man får lyssna på sitt samvete och sunda förnuft

honolulu:

nädå det är ju en oseriös tråd!

jag var seriös iaf!
mestadels [blush]

SvaraCitera