matematik- en av lazertits starka sidor
framsidan(titsen) är lazertits starka sida
duh
vad säger att jag inte har en lazerbooty också?
![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
Faktorisering är kul matte.
Sallad är gott.
Skolan är klar.
Jag måste gå ner på stan. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
lazertits:
lazerbooty
Som en lazerglödlampa? ![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
Nä...
Har legat i soffan hela dagen.
Försökte prata med mig själv förut i vanlig ordning, men inte ett ljud kom fram.
Din stad är vacker nono, njut av den!
Min katt busar med Bibeln i vår bokhylla. 😀
Hejar på
E det nån mer än jag som har en asjobbig människa i klassen som inte kan nånting, inte vill lära sig nånting och inte fattar nånting?
Har en som inte går att ha ett normalt samtal med i min klass.. Den personen har aldrig koll på nått nytt som händer här i världen, typ att Breivik dödade massa folk i Norge? det visste inte hon/han innan jag hade sagt nått om det typ 1-2 månader efter... o då hade hon/han ändå lyssnat massa på radion o kollat internet massa osv... hon/han e helt borta. O han/hon går mig såååå på nerverna!!! Hur gör man för att undvika en sådan person? han/hon e som ett plåster i röven på mig oxå, bara för att hon/han inte kan nått o måste fråga mig hela tiden!!! :S HATAR DET!
va tvungen o avreagera mig på nått sätt, kändes bra här 🙂
gowsegrowdan:
E det nån mer än jag som har en asjobbig människa i klassen som inte kan nånting, inte vill lära sig nånting och inte fattar nånting?
Nej - går inte i din klass. Oh, snap!
Går den på droger?
den e allmänt bort i huvet, har vart d hela livet... Hon/han kom på att hon/han kunde tänka när den va 6 år....