Aviseringar
Rensa alla

The Bullshit Lounge

latest comments

den klassiska folkgruppen män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

#inteallamän Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker f.ö synd om Robert Aschberg, de borde inte låta honom uttala sig i radio eller TV, han skämmer ju ut sig själv. Han tror fortfarande att troll betyder nån som hotar och beter sig svinigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liksom, sedan när är hot "en kul grej"? Alltså, sorry Aschberg men de som hotar folk kallas KRIMINELLA, inte troll. Kan inte komma på nåt motsvarande som det han menar... Typ, säg att folk som misshandlar andra skulle kallas, jag vet inte.. It doesn't make any sense.

Samt, vad är (din, Aschberg) ersättningen till ordet troll, i dess rätta bemärkelse, dvs någon som går in i en tråd/internetsammanhang/we för att reta och trigga folk på ett icke-kriminellt vis? Va, Aschberg? Vad kallas såna, nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

That's it, har som policy nu att aldrig mer svara på en "fråga"-tråd här på UM, de är fucking broken.


   
SvaraCitera

Jag fick tips om en bok för många år sedan av en isketchare jag försökte leta i the English bookshop med världens längsta titel, längre än liftarens guide. Det var om skrivmaskiner som förvandlades till kackerlackor och författaren som pratade med dem. Jag vill läsa den boken. Nu börjar jag sjunga på en av mina favoritlåtar: 

Tänk om vi skulle vakna, inte andas
Våra lungor tömda på luft
precis som om vi fått en knuff
Det känns som om någon
kapat våra fötter
och hela sängen fylls av blod
och hela golvet är fullt av skor


   
SvaraCitera

På tal om skor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Interesting site i love it keep posting more    https://paintershuntsville.com


   
SvaraCitera
latest comments