Tror att The sims 3 kommer at suga döda fjärtar ur igelkottar, serien är söndermjölkad nu med alla expansioner som bara är varianter av dom första, bleh.
chipz:
r att man spelar med alla i kvarteret samtidigt
Gör man? Hur fan ska det gå? Hur ska man lyckas se till att alla som behöver gå på toa t.ex gör det, duschar osv, blir skitjobbigt?
Kittieh:
Gör man? Hur fan ska det gå? Hur ska man lyckas se till att alla som behöver gå på toa t.ex gör det, duschar osv, blir skitjobbigt?
jag fattar inte heller, bara vad jag hört.. och läst 😮
chipz:
Kittieh: Gör man? Hur fan ska det gå? Hur ska man lyckas se till att alla som behöver gå på toa t.ex gör det, duschar osv, blir skitjobbigt?
jag fattar inte heller, bara vad jag hört.. och läst 😮
Jag antar att man helt enkelt kan gå runt i kvarteret med den familj man valt men inte styra folket man träffar. Som när man åker till en park eller varuhus i dom 2 tidigare spelen.
Ni kanske minns att simmar kan göra saker på egen hand.
chipz:
the sims 3
Har hört lite rykten om att det kommer typ så man kan skaffa en bondgård med massa djur och sånt till The sims 2 :O
Det vore skit häftigt. Men det kommer till The sims 2.
Tråkigt nog tar det nog några år innan det kommer saker till The sims 3.
Cherry89:
bondgård
Falskt. När ska folk sluta tjata om alla dessa grisar och kossor? Skulle man ha The sims - Bondgård så skulle inte fokusen längre ligga på simmarna, utan på djuren. Samma som med alla hästflickor där ute som vill ha hästar i spelet. Det går inte, köp ett djurspel istället.
Angelize:
köp ett djurspel istället.
Har nästan alla djurspel man kan få tag på
Inte riktigt 1000 miljoner djur spel. Men väldigt många som går att köpa i olika spel butiker.
chipz:
Haha sista februari tror jag det släpps. ^^
Inte fjärde Juli?? O.o
chipz:
Bara jag som känner mig jävligt nördig och jävulst sugen på att slösa (?) mina julklappspengar på the sims 3?
Tiden är snart inne....
sims är ju värsta kul. men jag får ont i rumpan av det för det tar år o dar att ens göra ett hus.
addictive:
det tar år o dar att ens göra ett hus.
Jag tycker det är mest roligt att göra hus och trädgård 🙂 Jag får ont i rumpan och armen efter ett tag. Var tvungen att gå till läkaren för jag hade så ont i armen efter att ha suttit vid datorn för länge och hade typ fått Musarm 😀 haha. Men jag sitter mycket vid datorn i skolan och designar i photoshop så jag var tvungen att skippa dom lektionerna på en hel månad
Cherry89:
Var tvungen att gå till läkaren för jag hade så ont i armen efter att ha suttit vid datorn för länge och hade typ fått Musarm 😀 haha. Men jag sitter mycket vid datorn i skolan och designar i photoshop så jag var tvungen att skippa dom lektionerna på en hel månad
hahahaha men gud XD
Cherry89:
Jag tycker det är mest roligt att göra hus och trädgård
ja men det är ju det 😀
Ååh blir så arg att dom skjutit upp releasedatumet.
Jag är äkta sims nörd btw, har ett medlemskonto på thesims.se sen 2005 <3
Tråden låst på grund av inaktivitet