Notifications
Clear all

The Sims 3, alla vägrar hooka upp med mina simmar

Topic starter

xsaosinx:

Äh, jag började ändå på en ny och stängde av funktionen [blush]

ok =) är du också en sån som börjar på en ny så fort familjen blir tråkig eller nåt litet blir fel? så gör gör, tycker det roligaste är i början!!

ReplyQuote
Topic starter

enni:

är du också en sån som börjar på en ny så fort familjen blir tråkig eller nåt litet blir fel? så gör gör, tycker det roligaste är i början!!

Ibland, fast de flesta kör jag igenom åtminstone en generation på. Så vida de inte är astråkiga eller någon dör [cute] Fuskar du? De flesta jag känner fuskar fram pengar. Vad fan är ens meningen med att spela då liksom [sad]

ReplyQuote
Topic starter

xsaosinx:

Ibland, fast de flesta kör jag igenom åtminstone en generation på. Så vida de inte är astråkiga eller någon dör [cute] Fuskar du? De flesta jag känner fuskar fram pengar. Vad fan är ens meningen med att spela då liksom [sad]

ahaa. kanske borde prova att köra länge nån gång, det är bara det att det känns jobbigt när man gifter sig med nån och den personen inte är en som jag gillar helt, men jag ska nog sluta med det iaf nu när jag har *mig sj* som min familj. jag har aldri fuskat i detta, man behöver itne så j*vla mycket pengar hallå

blev sugen på att spela lite nu hehehio

ReplyQuote

Min sim har 3 barn! Orkar inte med det mer![cry]

ReplyQuote
Topic starter

enni:

ahaa. kanske borde prova att köra länge nån gång, det är bara det att det känns jobbigt när man gifter sig med nån och den personen inte är en som jag gillar helt, men jag ska nog sluta med det iaf nu när jag har *mig sj* som min familj.

Annars kan du ju alltid göra en maneater som bara ligger med alla utan att gifta sig. Det är också kul [cool] Fast det är också underhållande att spela igenom flera generationer. Har bara orkat detta en gång

enni:

jag har aldri fuskat i detta, man behöver itne så j*vla mycket pengar hallå

I know, right? [tard]

enni:

blev sugen på att spela lite nu hehehio

fan, jag med. Men jag sitter på jobbet just nu, sämst [sad]

edit: bara 20 min kvar på jobbet sen ska jag hem och spela sims 😀

ReplyQuote
Topic starter

xsaosinx:

Annars kan du ju alltid göra en maneater som bara ligger med alla utan att gifta sig. Det är också kul [cool] Fast det är också underhållande att spela igenom flera generationer. Har bara orkat detta en gång

ahhh ja så kan man göra. jag försökte nu med en halvbra kille men han bara vill flytta in hos mig och snor mat men vill aldri kn*lla..... fuck honom han åker ut

xsaosinx:

fan, jag med. Men jag sitter på jobbet just nu, sämst [sad]

edit: bara 20 min kvar på jobbet sen ska jag hem och spela sims 😀

ok ok f1

ReplyQuote
Topic starter

enni:

fuck honom han åker ut

ahfan, låter som en golddigger, ligg med någon annan/langa kicken [no-no]

ReplyQuote