Har helt snöat in på tidigare liv och reinkarnation. Tror ni på sånt?
Jag är sjukt skeptisk.
Jag har sett lite videor om barn som kommer ihåg sina tidigare liv, och som tydligen återberättat och kopplat saker mellan det tidigare och nuvarande livet. Hur fungerar det, tror ni?
Tror ni att det är sant och fullt möjligt att ha levt flera gånger tidigare, om inte, hur kan dessa barn berätta så livligt om detaljer som annars skulle vara omöjliga att känna till?
hörde det var något barn som sa att han flög den enda planet som blev nerskjuten när japanska flottan anföll amerikanska flottan någon gång under ww2 men det bevisade sig till sist att han såg det på tvn och sa att han var piloten
Skåneärbäst:
hörde det var något barn som sa att han flög den enda planet som blev nerskjuten när japanska flottan anföll amerikanska flottan någon gång under ww2 men det bevisade sig till sist att han såg det på tvn och sa att han var piloten
Fan också 🙁 En bit inom mig hoppas ju på att det är sant, det som de säger.
Jag är väldigt skeptisk till allt sånt. Jag respekterar det som en religiös tro, men inte som bevisad objektiv fakta.
Reinkarnation? 50/50 skulle jag svara. Vi lär i vart fall aldrig få något svar på frågan. På samma sätt som om det finns ett liv efter döden?