hur mkt kan man tjäna på en månad om man arbetar med att tigga pengar?
beror på hur korkade folk är i staden du tigger i
fetstickan:
e
menar du att jag ska se på en tv serie istället?
Grub:
beror på hur korkade folk är i staden du tigger i
men ungefär?
Bor du i Stockholm kan du tigga pengar vid Stockholms Universitet. Sen i höstas har ett gäng börjat tigga pengar där och dom är kvar så antar att det går bra för dom. Plus så har du tillgång till värme och toalett hela tiden.
ennie_:
menar du att jag ska se på en tv serie istället?
ne, tänkte att ud skulle bli donald trump ist
+ en föreläsare sa att om tiggarna lyckades få en krona av varje student som gick förbi dom så skulle dom kunna tjäna ihop 10.000 på en dag. Kanske något att satsa på.
fetstickan:
ne, tänkte att ud skulle bli donald trump ist
jaha va gör han då?
Lill-fisen:
Bor du i Stockholm kan du tigga pengar vid Stockholms Universitet. Sen i höstas har ett gäng börjat tigga pengar där och dom är kvar så antar att det går bra för dom. Plus så har du tillgång till värme och toalett hela tiden.
aha
Lill-fisen:
+ en föreläsare sa att om tiggarna lyckades få en krona av varje student som gick förbi dom så skulle dom kunna tjäna ihop 10.000 på en dag. Kanske något att satsa på.
de va mkt
ennie_:
jaha va gör han då?
han är en härlig o tjock karl i sina bästa år (?) och senast jag hörde från honom så irriterade han Obama ang om papper som skulle bevisa att Obama var född i USA.
annars är han en framgångsrik businessman och tänker endast på hur man tjänar pengar!
fetstickan:
han är en härlig o tjock karl i sina bästa år (?) och senast jag hörde från honom så irriterade han Obama ang om papper som skulle bevisa att Obama var född i USA.
annars är han en framgångsrik businessman och tänker endast på hur man tjänar pengar!
oikej ja gillar tjocka människor
ennie_:
de va mkt
Mm är du charmig kanske du kan få så mycket.
Lill-fisen:
Mm är du charmig kanske du kan få så mycket.
hur gör man då är det bara att stå där och se ut som man är extra jätte fattig?
ennie_:
hur gör man då är det bara att stå där och se ut som man är extra jätte fattig?
Mmm och inte gå fram till folk utan låta folk komma fram till dig för det är bara jobbigt när tiggare gör så. Tror också att folk tycker mer synd om unga än gamla som tigger.
Lill-fisen:
Mmm och inte gå fram till folk utan låta folk komma fram till dig för det är bara jobbigt när tiggare gör så. Tror också att folk tycker mer synd om unga än gamla som tigger.
ska man ha smink?
ennie_:
ska man ha smink?
Nja, vet ej. Jag tror att om man vill tjäna så mycket pengar som möjligt så är det smartast att man ser så hemlös ut som möjligt.