Har hört att killar blir kåta bara av att se en tjej (vem som helst), om de inte har runkat på ett tag. Stämmer det, är det förekommande?
Kanske andra killar jag har aldrig märkt de direkt mer än om det kan vara om man ser någon man gillar eller är lite hemligt kär i eller någon som ger en en pirrig känsla vid samtal mm
jimwolvi:
Kanske andra killar jag har aldrig märkt de direkt mer än om det kan vara om man ser någon man gillar eller är lite hemligt kär i eller någon som ger en en pirrig känsla vid samtal mm
Tack för ditt svar
Nej
Beror på om det är min eller inte
Det beror väl väldigt mycket på omständigheter. Jag blir väl knappast upphetsad av en tjej som står och gräver i gatan fullt klädd i arbetsoverall men däremot kan jag väl bli upphetsad av en tjej som står och smörjer in sig i sololja på badstranden klädd i en superminimal bikini.
Jag är singel kanske jag ska tillägga så det är ingen tjej som behöver känna sig svartsjuk.
Make Sweden Great Again:
Det beror väl väldigt mycket på omständigheter. Jag blir väl knappast upphetsad av en tjej som står och gräver i gatan fullt klädd i arbetsoverall men däremot kan jag väl bli upphetsad av en tjej som står och smörjer in sig i sololja på badstranden klädd i en superminimal bikini.Jag är singel kanske jag ska tillägga så det är ingen tjej som behöver känna sig svartsjuk.
Tror du det hade sett annorlunda ut om du hade en partner och vad hade ändrat på det? Tack för ditt svar!
Tjej_02:
Tror du det hade sett annorlunda ut om du hade en partner och vad hade ändrat på det? Tack för ditt svar!
Självklart hade läget förändrats om jag hade haft ett förhållande. Om inte annat för respekt till min partner. Sedan hade naturligtvis läget varit lite annorlunda om jag hade varit "ensam på badstranden" eller om vi hade varit på badstranden ihop. Men bara för att man lever i en relation går man ju inte direkt med skygglappar och är totalisolerad om vad som händer utanför synfältet. Bilden nedan ska inte beskriva mig när jag går på stan.
Men som sagt, en relation/förhållande bygger ju väldigt mycket på respekt för varandra och att man respekterar varandras åsikter och önskemål.