angående sexuella upplevelser å så.som tjej hur vill ni att er kk eller partner ska kunnage er det perfekta sexet hur ska de vara som.tex om killen aldrig klara av å pippa för att han alltid kommer väldigt snabbt.för att ni då ska bli nöjd vad skulle krävaas i en sådan sits då för att ni ska känna att de va ett ok sex ändå
Fråga din partner hur hon vill ha det, tror hon vet bäst![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se
har ej någon tjej.Ha inte haft de på länge på grund av sex livet som vi hadde.så svårt å fråga någon.Därför testa ja här
killethe1:
Därför testa ja här
Mm, men det spelar ingen roll hur länge det går mellan att du har olika partners - alla är individuella och det finns ingen regel som gäller för alla tjejer. Du får helt enkelt fråga nästa tjej du får chans att rulla runt i sänghalmen med, helt enkelt.
jo de kanske är sant.pinsamt å berätta att man alltid kommer för tidigt varje gång.hehe gud så röd ja komma bli.känns pinsamt å köra bara oralt på henne med.för pippet är ju över på nå sekunder
killethe1:
gud så röd ja komma bli
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Fokusera inte bara på vaginalt sex. Det finns så mycket mer. Oralsex, petting, smek.
men skulle du nöja dig med de.hände nån gång till och med när ja började å ge henne oral sex,hon hadde ju inte ens hunnir beröra mig,sen många r i pippet som gick de från snabbast på 5 sekunder tills som längst 1min sen hadde de gått för mig
bit henne i örat
sen är hon nog tillfredsställd
har funkat för mig alla gånger