Bestäm dig, stå på dig. Det är ju jätteonice att bli för full medan lagom fylla är rätt nice ju. Följ nintendos bffs råd.
Carrexiz:
Vad är det för fel på det? Blir inte du likadan eller? :p
Inte direkt, jag är alltid lugn och sansad.. Oavsett om jag dricker eller inte, men blir helt klart på bättre humör när jag dricker.. Missbrukar inte varan though, dricker endast när jag är ensam och deprimerad som en slags medicin.
Du anar inte hur lätt det är att bli sexuellt utnyttjad när du befinner dig i situationen du beskriver.. Att du får minnesluckor kanske är bra iofs, tänker mig om du blir brutalt våldtagen eller dylikt, minns du inget därefter så har inget hänt, right!?
S3ON:
Du anar inte hur lätt det är att bli sexuellt utnyttjad när du befinner dig i situationen du beskriver.. At
Jag vet, har blivit det ett antal gånger och det är en stor anledning till att jag inte vill att det blir för mycket.
Carrexiz:
Jag vet, har blivit det ett antal gånger och det är en stor anledning till att jag inte vill att det blir för mycket.
Då så, förslår att du blandar till någon mumsig hallonsaft eller dylikt att ha med dig på nästa fest. Är du rädd att bli utestängd/utfryst från din sjuka umgängeskrets kan du ju alltid hälla upp saften i tomma och (givetvis diskade) T-röd-dunkar.
S3ON:
Är du rädd att bli utestängd/utfryst från din sjuka umgängeskrets kan du ju alltid hälla upp saften i tomma och (givetvis diskade) T-röd-dunkar.
Haha DU är ju sjuk.
Carrexiz:
Haha DU är ju sjuk.
Jag vet, men inte så att det går ut över andra människor i varje fall. Eller tja, "skada" är nog ordet som passar bättre in i sammanhanget, vist kan folk bli äcklade av mina lite perversa tendenser.. Försöker dock hålla dem inom mig och endast dela med de som uppskattar det.. Vist händer det att saker och ting hittar sig ut från min hjärna ibland, men ytterst sällan!