Aviseringar
Rensa alla

tips på anime serier

Maxat

SvaraCitera

deadman wonderland - skit mycke blod och våld men bra
Otome Youkai Zakuro - sött fantasy kärleks anime

har sett hudratals serier men kan inte komma på nån nu men gå in på http://www.animehere.com/ där finns alla anime serier i bra kvalite kan vara störande att se på youtube med alla komentarer och sånt

håller på att kolla på naruto shippuden, bleach och beelzebub men dom är långa[bigsmile]

SvaraCitera

PixPoxy:

Romeo X Juliet

bra serie synd bara att man visste att den skulle sluta på ett sorligt sätt [cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dragon Ball / Z / GT

all of them . 😀

SvaraCitera

Soul Eater! [smile]
Dock så har jag själv inte sett klart den än, men den är as bra ^^ Mina vänner som sett klart hela instämmer helt! Men det är 52 avsnitt.. (:

Elfen Lied[cute]
Tycker theme låten är helt underbar! Kort och bra ^^

SvaraCitera
Noak_

Cromartie High School
The Tatami Galaxy
Kemonozume

SvaraCitera

gillar du yaoi kan du se Junjou Romantica eller Sekaiichi Hatsukoi. de är awesome ^^ yaoi är you boys love, så jag tror inte jag behöver förklara så mycket vad de handlar om. hehe ^^
sen finns ju Ouran high school host club. Den handlar om en fattig(okey, norm.) tjej som börjar på en rikmansskola. Där tas hon direkt för att vara kille och blir medlem i skolans Host club, klubben för rika och vackra killar som ska tillfredställa de uttråkade rika tjejerna på skolan. det här är en awesome anime med mycket humor -w-
Death note är också awesome! har du inte sett den är det nästan ett måste XD Den handlar om Light, en smart ungdom med sans för rättvisa. Han hittar en dag ett note book som visar sig vara ett sätt att döda folk på. I Death note står det att man endast behöver skriva någons namn och föreställa sig deras utseende för att få dem dödade. I animen finns det även shinigamis (dödsgudar) och den är otroligt bra ritad ^^ finns även lite humor i den. REKOMENDERAD!

//Undertaker

SvaraCitera
Ämnesstartare

Naruto, naruto shippudden, Death note och Bleach....

SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Naruto, naruto shippudden, Death note och Bleach....

Dessa har vi aldrig hört talas om....

SvaraCitera
Ämnesstartare

Undertaker:

REKOMENDERAD!

En massa Bishonen anime från din sida verkar det som. Måste dessvärre ge tummen ner för dom [n]

En serie det talas lite om är Getbackers. Tycker den lyckas med att sammanfoga den seriösa hållningen med en dos humor, bort från alla fula ansikten som ofta är förekommande inom anime. Finns i två säsonger, sammanlagt över 40 episoder. Den rekommenderas starkt. Ska finnas bra Eng Dub på den med.

Sedan finns det många självklara som redan nämnts i tråden. lite name-drop då..

Death Note
Elfen Lied
Juuni kokki (Twelve Kingdoms)
Kara no Kyokai ([y])
Fate/Stay Night
Shingetsutan Tsukihime(stavning blö)
Shikibane Hime
Full Metal Panic
Gundam (många serier)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Dessa har vi aldrig hört talas om....

True, Silver fang och efterföljaren ginga densetsu weed

SvaraCitera
Gilda

Berserk

SvaraCitera
Bakric

Om man är intresserad av onlinespel (nej, inte facebookspel) så rekommenderar jag starkt .Hack//Sign.
Aminéserie i .Hack-franchisen.

SvaraCitera