Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra serier?


Ämnesstartare

någon som vet bra serier att kolla på?

ser en hel del på netflix men vill typ veta om de finns serier som jag inte har hört tals som. 

någon som vet? (:


   
Citera
Ämnesetiketter

Några som jag har sett och gillat: Breaking Bad, Better Call Saul, Black Mirror, Game of Thrones, Vikings, Person of Interest, Morran och Tobias

Två som jag har sett (delvis åtminstone) och egentligen inte tyckt om, men kanske faller dig i smaken: The 100 och The Blacklist

Samt om du har lust att testa anime: Steins;Gate, Attack on Titan, Death Note


   
SvaraCitera

Skam är en bra serie. Säsong 3 är bäst (enligt mig). Finns på SVTPlay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amadeus00:
Skam är en bra serie. Säsong 3 är bäst (enligt mig). Finns på SVTPlay.

skam har jag sett, men borde kolla säsong 3 haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Några som jag har sett och gillat: Breaking Bad, Better Call Saul, Black Mirror, Game of Thrones, Vikings, Person of Interest, Morran och Tobias

Två som jag har sett (delvis åtminstone) och egentligen inte tyckt om, men kanske faller dig i smaken: The 100 och The Blacklist

Samt om du har lust att testa anime: Steins;Gate, Attack on Titan, Death Note

tack (:


   
SvaraCitera

kolla på Dexter lätt asså!! jag är kär i Dexter! bästa serien någonsin 


   
SvaraCitera

riverdale är oxå bra, kommer ut nytt avsnitt varje fredag på Netflix. annars är Bates motel ganska bra med, inte kommit så långt på den dock xD


   
SvaraCitera
Roloch

Vikings och Scrubs


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

House, supernatural


   
SvaraCitera

Kaospojk:
någon som vet bra serier att kolla på?

ser en hel del på netflix men vill typ veta om de finns serier som jag inte har hört tals som. 

någon som vet? (:

på netflix finns orange is the new black och några fler på hbo finns six fear the walking dead 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet:

på netflix finns orange is the new black och några fler på hbo finns six fear the walking dead 

orange is the new black kollar jag på (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pancakesisboring:
riverdale är oxå bra, kommer ut nytt avsnitt varje fredag på Netflix. annars är Bates motel ganska bra med, inte kommit så långt på den dock xD

riverdale? måste se!


   
SvaraCitera

Kaospojk:
någon som vet bra serier att kolla på?

ser en hel del på netflix men vill typ veta om de finns serier som jag inte har hört tals som. 

någon som vet? (:

Om du gillar anime så  finns de flera bra serier t.ex .  Death note, Paranoia agent, one punsch man, serial experiments lain är några av mina favoriter , annars så kollar jag inte på  så mycket tv serier men typ grimm, face off och de första game of thrones  säsongerna är bra enligt mej (vet inte om dom har anime på netflix dock) 


   
SvaraCitera

pancakesisboring:
riverdale är oxå bra, 

Verkligen! Lätt en bra serie!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kimbe26:

Om du gillar anime så  finns de flera bra serier t.ex .  Death note, Paranoia agent, one punsch man, serial experiments lain är några av mina favoriter , annars så kollar jag inte på  så mycket tv serier men typ grimm, face off och de första game of thrones  säsongerna är bra enligt mej (vet inte om dom har anime på netflix dock) 

ah ok!


   
SvaraCitera