Aviseringar
Rensa alla

tips på present?


Ämnesstartare

kachin:

du gör

ja kaktusar är jättebra

hehe, vi får la se

ja de är coola och mer hållbara än vanliga blommor

Blivande_japan:

hur kan sprit inte va hans grej??
mer sprit åt folk1

han dricker la sprit ibland men inte så att hans lillebror ska köpa åt honom direkt.

mindre sprit åt folk1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​öööööööööööööööööööööööö


   
SvaraCitera

spring till affären och köp saker du vet att alla människor behöver, Typ 'KORV,TOALETTRULLAR,REDBULL,POTATISAR' bara ta något underbart nödvändiga artiklar.. och sedan så lindar du in allt skit i present papper, Lägger det i en Ica Kasse, Tejpar kassen med några hundra kilo tejp, Sedan lindar du in påsen i några tidningar och hundra ton mer tejp, Sen en till påse och tejpa, På med mer tidningar och linda in med några rullar tejp till och då är det bara att slå in det vackra paketet med lite julklapps papper så det blir ett vackert paket och sedan ska du knyta fast snöret och göra såna där loopiga saker längst ut på snöret så det blir vackert.. Sedan tar du fram julklapps lappar och skriver Glad Påsk eller något gulligt.. KLART!

Du måste även säga att det är ömtåligt så han måste ta det försiktigt när han ska öppna paketet..

Jag gjorde typ så här mot en kompis en gång, Han drunknade i tidningspapper och jag trodde jag skulle dö av skratt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

wööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

[smile]

Olycklig:

Jag gjorde typ så här mot en kompis en gång, Han drunknade i tidningspapper och jag trodde jag skulle dö av skratt 🙂

gjorde du allt det? fyfan. hade jag aldrig orkat göra, var ju värsta grejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sväng till pizzerian och några öl


   
SvaraCitera