trubdruider:
vad fick du göra åt skadan?
kommer inte ihåg, det var några år sedan. någon form av rehabövningar har jag för mig
fick tillbaks det dock efter en orienteringsdag i skolan och tror att jag skulle kunna få tillbaks det igen om jag fick för mig helt plötsligt att jag skulle vilja springa längre distanser (typ en mil)
trubdruider:
jag kan inte springa på asfalt utan att knäna fuckar upp, kan man göra nått åt det tror du?
man ska inte springa på asfalt! det är sjukt dåligt, spring i motionsspår eller något sådant istället!
trubdruider:
eller är det bara bättre skor som gäller?
klart det är viktigt med bra skor, men om det är så att du redan nu får ont av att springa på asfalt så kan det vara ett varningstecken på att någonting inte är helt rätt. jag föreslår att du försöker undvika att springa på asfalt helt istället, det är det mest intelligenta du kan göra. tro mig, du vill inte ha löparknän eller en hemska benhinneinflammationer. självklart kan du få sådant ändå, men du kan ju försöka minimera risken åtminstone.
Barbienele:
Åk till gran canaria/grekland osvosvosv så kanske du märker någon skillnad.
Att vattnet är saltare, varmare och har en annan färg? mkt mer märkte jag inte när var på Cypern förra sommaren.
S3ON:
Att vattnet är saltare, varmare och har en annan färg? mkt mer märkte jag inte när var på Cypern förra sommaren.
Okej där har du några exempel på värför sveriges stränder kan inte kallas stränder utan mer kant till sjön tråk yeaaap.
Barbienele:
Okej där har du några exempel på värför sveriges stränder kan inte kallas stränder utan mer kant till sjön tråk yeaaap.
Meh, det kan ju inte spela så stor roll.
Blivande_japan:
jag föreslår att du försöker undvika att springa på asfalt helt istället, det är det mest intelligenta du kan göra. tro mig,
ja, har försökt undvika det helt och det funkar ganska bra det är väl om man får för sig att springa nått stadslopp lr liknande som det illa tvunget blir på asfalt. tror förövrigt jag ska köpa mig ett par nya skor strax också, kruxet är att jag har så jävla små fötter, haha!
trubdruider:
ja, har försökt undvika det helt och det funkar ganska bra det
fortsätt med det
trubdruider:
kruxet är att jag har så jävla små fötter, haha!
hade inte du typ storlek 36? det räknas väl som en "vuxenstorlek"..?
Blivande_japan:
hade inte du typ storlek 36? det räknas väl som en "vuxenstorlek"..?
hur tusan har du sån koll att du ens kan komma med gissning? haha
jag har egentligen 35 ungefär, och sen varierar det lite från sko till sko. men köper 36 så kör jag på sulor, ilägg osv i mina skor haha
trubdruider:
hur tusan har du sån koll att du ens kan komma med gissning? haha
Dold text: du sa det hos exner
trubdruider:
jag har egentligen 35 ungefär, och sen varierar det lite från sko till sko. men köper 36 så kör jag på sulor, ilägg osv i mina skor
aha! ah 35 är kanske svårt att hitta rba springskor i
Blivande_japan:
Dold text:
va tusan sa jag det för
Dold text: alltså.. jag antar att du var där en kväll också, för ska jag vara ärlig så minns jag bara att du var där på morgonen när jag vakna (som en pinne mellen dig och pokemon ungefär), och sen att vi satt i vardagsrummet och snacka lite om elevhem och en kille som är dum i huvet.
trubdruider:
va tusan sa jag det för
du kommenterade vad du hade för storlek på dina platåskor!
trubdruider:
Dold text:
... ja
trubdruider:
och sen att vi satt i vardagsrummet och snacka lite om elevhem och en kille som är dum i huvet.
minns ej detta
blir nyfiken nu
Blivande_japan:
du kommenterade vad du hade för storlek på dina platåskor!
fast dom var i 34 och bajssmå, haha
Blivande_japan:
minns ej detta
blir nyfiken nu
minns inte riktigt jag heller. har du mobilen i närheten så tar jag det i wordfuedchatten, haha
btw, kan typ inte lägga några ord.. bara jätte kassa bokstäver kvar, och tror alla är vokaler utom z!!!!!!
trubdruider:
fast dom var i 34 och bajssmå, haha
aha haha
trubdruider:
minns inte riktigt jag heller. har du mobilen i närheten så tar jag det i wordfuedchatten, haha
ah visst kör om du ej redan gjort!
trubdruider:
btw, kan typ inte lägga några ord.. bara jätte kassa bokstäver kvar, och tror alla är vokaler utom z!!!!!!
älskar när det händer! byt? om det finns brickor kvar vill säga
S3ON:
Meh, det kan ju inte spela så stor roll.
Ohhhhkeeey if you saaay soooo