aristoteles:
Antagligen bara skadat meta-data, det går att rädda. Om man agerar rätt då det inträffar.
Tyvärr så var det inte så. Mitt konto var rensopat. Det blev intygat av 1 datorproffs
Underlig:
Tyvärr så var det inte så. Mitt konto var rensopat. Det blev intygat av 1 datorproffs
Då vet nog inte ditt proffs vad han talar om. Att skriva över en hel hårddisk tar tid, det är inget som händer på bara någon sekund.
Sedan kan datan möjligtvis vara skadat, och hurvida det är lätt att återställa den går att diskutera. Men att påstå att din hårddisk rent av blivit överskriven är antagligen bara nåt ditt proffs sagt för att slippa arbete, ärligt talat.
aristoteles:
Sedan kan datan möjligtvis vara skadat, och hurvida det är lätt att återställa den går att diskutera. Men att påstå att din hårddisk rent av blivit överskriven är antagligen bara nåt ditt proffs sagt för att slippa arbete, ärligt talat.
Det är rensat, helt rensat.
Underlig:
Det är rensat, helt rensat.
För att du stängde av med powerknappen?
aristoteles:
För att du stängde av med powerknappen?
Upprepade gånger då datorn fuckade osv osv.
Underlig:
Upprepade gånger då datorn fuckade osv osv.
Sorry, jag ser ingen anledning till att din dator skulle radera data bara av den anledningen. Antagligen så har metadata skadats upprepade gånger och sakta har tillhörande data skrivits över av ny, men att hårddisken skulle vara tom för att operativsystemet stängts av felaktigt, nej. Men du får förstås tro vad du vill.