Jag undrar om de finns något "fint" sätt att berätta för sina föräldrar och deras föräldrar/syskon att man är bisexuell?
skulle varit lätt om jag hade en annan familj.
Mina farföräldrar är homofober.
Resten av familjen tycker de är lite obehagligt och har lite fördomar.
Börja lyssna på metalcore.
Vafför ska du berätta det för? Är väl inget udda med det som man måste ta upp? Har aldrig sagt till mina föräldrar om hur jag är om sånt. Men om du så vill så kan man ju alltid ta upp det men en förälder åt taget eller med din morfar och mormor. Fördom från mig kanske men de äldre brukar alltid vara lugna
Morsan farsan. Jag är med barn. Nä jag skämtar ba, jag är bi
Xuzkie:
Vafför ska du berätta det för? Är väl inget udda med det som man måste ta upp? Har aldrig sagt till mina föräldrar om hur jag är om sånt. Men om du så vill så kan man ju alltid ta upp det men en förälder åt taget eller med din morfar och mormor. Fördom från mig kanske men de äldre brukar alltid vara lugna
Jag tänker ju inte bara dra hem en tjej och låta den komma på de själv de är ju inte så mycket bättre
Reeeetooo:
Morsan farsan. Jag är med barn. Nä jag skämtar ba, jag är bi
hahah den var ju nästa bra
Nallen97:
Jag tänker ju inte bara dra hem en tjej och låta den komma på de själv de är ju inte så mycket bättre
Det gör ´la inget om ifall det är en kille eller tjej som man gillar? Säg till dina päron att du träffat en tjej bara Du skrev att föräldrarna är homofober men tror säkert att dom tycker det är okej ifall sitt eget barn är det. Liksom det är ju vanligt och dom känner juh dig
Xuzkie:
Det gör ´la inget om ifall det är en kille eller tjej som man gillar? Säg till dina päron att du träffat en tjej bara Du skrev att föräldrarna är homofober men tror säkert att dom tycker det är okej ifall sitt eget barn är det. Liksom det är ju vanligt och dom känner juh dig
farföräldrar- pappas föräldrar. 😛 hahah dom kommer aldrig träffa mig igen 😛
vissa tycker ju att de spelar stor roll... jag tycker själv inte att de spelar roll men liksom aa 😛
Min mormor och morfar, spec. mormor tycker homosexuella är dumma i huvudet, men ändå är jag själv öppen med det för alla utom min ena familj. (Mammas sida.) Till pappas sida så skrev jag bara ett sms ''Jag gillar brudar, så slipper ni undra''. TIll kompisarna skrev jag på fejjan. 🙂
Kör på bara, ditt liv! 🙂