Aviseringar
Rensa alla

Tips?

Ämnesstartare

2014 tog jag studenten på en sam linje och innan gick jag barn och fritid på ett annatag gymnasie men bytte pga mobbing så gick aldrig klart. 

därefter har jag prakriserat på en fritidsverksamhet som jag då insåg att jag inte ville fortsätt inom det då jag har erfarenhet av det tidigare men tyvärr haft dåliga erfarenheter. 

praktiseraDe på ett lager där jag trivdes i min roll men personkemin och kommunikationen fanns inte där så jag valde att avsluta den praktiken. 

Jag praktiserade på en träfgårdshandel där jag trivdes men pga missförstånd avslutade jag praktiken efter några veckor. 

jag har en hobby hemma där jag fixar till olika grejer så är självlärd och vill jobba med dettatt i framtiden. 

hur har ni gjort eller har ni tips? Jag har tyvärr dåliga erfarenheter av praktiker och vet därför inte hur jag ska göra gällande söka jobb då jagkänner att det är omöjligt. 

Citera

hade 3 praktiker under gymnasiet o alla gick bra sen va ja arbetslös, efter de fick ja jobb genom att brorsan nämnde mig för verkstadschefen så han ville att aj skulle komma dit, så har inte direkt nåt tips

SvaraCitera