Har ett svagt minne av att det var en fd skribent som bannades för något år sedan. Vet inte om det var han dock.
Oj. Uh. Rent spontant tycker jag att du agerat korrekt i att ta bort eventuella användarnamn och sådant i tråden. Det är även sant att det är brottsligt att utpeka någon som brottsling - oavsett om anklagelsen stämmer eller ej. Således tycker jag att tråden bör låsas. Skulle någon ha information att ge ut till denne Okänd så får de väl göra det via PM.
Jag är dock brutalt nyfiken på vem det är det talas om.
Åtta:
Rent spontant tycker jag att du agerat korrekt i att ta bort eventuella användarnamn och sådant i tråden. Det är även sant att det är brottsligt att utpeka någon som brottsling - oavsett om anklagelsen stämmer eller ej
Låste tråden och raderade alla egentliga anklagelser.
Åtta:
Jag är dock brutalt nyfiken på vem det är det talas om.
Jag med
Måste säga att jag är misstänksam mot TS. Känns faktiskt som att det lika gärna kan vara Ganon som är ute efter att jävlas med UM och smutskasta användare - hans senaste taktik (mer än innan) tycks ju vara att försöka "divide and conquer" och han är ju rätt aktiv med sina hyss nuförtiden.
Stringburka:
Känns faktiskt som att det lika gärna kan vara Ganon som är ute efter att jävlas med UM och smutskasta användare
Det var min första tanke också, men jag kollade IP, och det tycks inte vara han.
Åtta:
jag kollade IP, och det tycks inte vara han.
Ganon använder väl proxy?
Stringburka:
Ganon använder väl proxy?
Jo, men vid det här laget så känner jag igen de flesta han använder.
Dessutom har inte Okänd loggat in från en proxy (om jag inte såg brutalt fel).
Åtta:
Dessutom har inte Okänd loggat in från en proxy (om jag inte såg brutalt fel).
Ah, okej.
Stringburka:
Jag med
Vet vem det är nu.
helt rätt o låsa