Aviseringar
Rensa alla

Tjack till nationella provet på torsdag, 3 timmars uppsatts.. bra ide?

deuse
Ämnesstartare

Tja, har bara provat amfetamin 2 gånger och då har jag blivit social och konstruktiv och kommit på bra ideer och så, men nu undrar jag om det skulle va en bra ide att dra 2 linor (0,2g per lina) innan nationella provet? Menar att dt det blir ju mycket lättare att skriva en lång bra uppsatts om jag är tjackad en normal, men är rädd för att någon ska upptäcka det på tex spända käkar svårigheter att sitta still mm. Så vad tror ni är de en bra ide eller inte? Kanske korkat att fråga här men orkar inte banna mitt konto på flashback.

Citera
Ämnesetiketter

i d i o t

SvaraCitera

i dont even........................................

men din egen bedömning är den du bör lyda, även om folk kan komma fram till sakliga motargument.

följ ditt h j ä r t a

SvaraCitera
deuse
Ämnesstartare

Macktorsken:

i d i o t

Jävla köttnyllle bra och givande svar..

SvaraCitera

deuse:

Bara riktiga idioter tar sådant. Plus att göra ett prov under ett rus är ännu mer idiotiskt. Det kommer inte hjälpa alls.

SvaraCitera

deuse:

Det lär nog inte hjälpa nej. Om det ens har några positiva effekter så betvivlar jag på att du är kapabel till att kunna använda dig av ruset med tanke på att du är en "nybörjare".

Smart att ta tjack öht förresten, det är väldigt smart och givande!

SvaraCitera

fan va alla ska vara emot hära. jag tycker du ska köra en lina lr 2 innan du skriver provet ;)) jag brukar själv göra det, det är en klar fördel faktiskt att skriva prov på ett rus. lycka till grabben!! =))

SvaraCitera

rekommenderar i stället modafinil, dock tvärt omöjligt att få tag på illegalt. typ.

SvaraCitera
deuse
Ämnesstartare

blah

SvaraCitera

deuse:

blah

§12. Det är inte tillåtet att tipsa om eller rekommendera olagliga droger, eller andra substanser som ger drogliknande effekter, eller posta så kallade tripprapporter. Däremot är det fullt tillåtet att diskutera anledningar för och emot droger.

Håll dig till reglerna du accepterat

SvaraCitera
deuse
Ämnesstartare

Knarko:

§12. Det är inte tillåtet att tipsa om eller rekommendera olagliga droger, eller andra substanser som ger drogliknande effekter, eller posta så kallade tripprapporter. Däremot är det fullt tillåtet att diskutera anledningar för och emot droger.

Håll dig till reglerna du accepterat

Vem fan troru att du är? fan tar du bort mitt inlägg för? modafinil är lagligt.

SvaraCitera

Många moralkärringar här. Kört hårt, keep cool.

SvaraCitera

deuse:

Vem fan troru att du är?

Moderator på denna hemsidan
dvs din härskare

deuse:

fan tar du bort mitt inlägg för?

läs reglerna jag skrev

SvaraCitera