Notifications
Clear all

Tjäna pengar online.

Topic starter

Jag hittade en artikel där man kunde tjäna pengar online.
Det hela gick ut på att man fick betalt per marknads undersökning som man deltog i.
För att man ska kunna ta del av detta så måste man först betala en engångssumma på ca 270:-
Jag som har en så där halvdan inkomst, kände att det här skulle ju passa perfekt. Men jag är också jävligt försiktig när det gäller att ge ut personinfo online.

Tänkte bara fråga om det är några andra som har gjort sådant här tidigare och kanske kan bekräfta att detta är sant och inte något scam.

Låter fiskigt.

ReplyQuote
Topic starter

Kan ju även tillägga att är man inte nöjd så har man 60 dagar på sig att ångra sig och få tillbaka pengarna.

ReplyQuote

Scam rakt genom.

Finns en anledning att såna annonser inte dyker upp på t.ex. DN, SVD, Facebook eller ens här på um.

ReplyQuote

noztrix:

För att man ska kunna ta del av detta så måste man först betala en engångssumma på ca 270:-

solklart scam.

ReplyQuote

noztrix:

Kan ju även tillägga att är man inte nöjd så har man 60 dagar på sig att ångra sig och få tillbaka pengarna.

Yeah right [party]

ReplyQuote
Topic starter

Tycker också de luktar scam.
Men en liten del av mig tycker också att det borde finnas riktiga såna erbjudanden då det underlättar extremt mycket för företagen som gör dessa marknadsundersökningarna.

ReplyQuote

Klart du ska betala. Går man på en sån grej förtjänar man inte att ha pengar.

ReplyQuote