Notifications
Clear all

tjäna pengar

Topic starter

hur ska jag tjäna 3500 i mindre än en månad? 

Vad har du för färdigheter?

ReplyQuote

aa och vad är ditt behov? vad behöver du pengarna till egentligen? kanske är enklare att skaffa grejen istället för pengarna hmhm

ReplyQuote
Topic starter

varghunden:
aa och vad är ditt behov? vad behöver du pengarna till egentligen? kanske är enklare att skaffa grejen istället för pengarna hmhm

jag behöver ju pengarna för att få grejen LOL

ReplyQuote

fiskekrok:

jag behöver ju pengarna för att få grejen LOL

grejen finns ju där oavsett om det finns pengar eller inte? sen det av diverse svårförklarliga skäl brukar man endast sikta in sig på pengarna istället för grejen

typ vill jag ha en lada så bygger jag den istället för att köpa den.

ReplyQuote
Topic starter

varghunden:

grejen finns ju där oavsett om det finns pengar eller inte? sen det av diverse svårförklarliga skäl brukar man endast sikta in sig på pengarna istället för grejen

jag kan tyvärr inte bygga mopeder

ReplyQuote

fiskekrok:

jag kan tyvärr inte bygga mopeder

ja det är ju lite klurigt, det är sant

skulle nog ta nån månad heh, snabbare o fixa cash då

ReplyQuote

sälj mello

ReplyQuote

fiskekrok:
hur ska jag tjäna 3500 i mindre än en månad? 

Ta ett lån 😀 

ReplyQuote

Jobba extra knäck på Donken eller annat jobb rekommenderar flyttfirmor och kyrkvärd (dom betalar bra) Annars kan man alltid fråga respektive pojkvän/flickvän alternativt familj. Lycka till MVH // Teddie Grentzelius 

ReplyQuote

varghunden:

fast du köper ju den för att bygga den hhähäh 

ReplyQuote

handendärnissen:

fast du köper ju den för att bygga den hhähäh 

inte om man gör allt själv eller nåt haha

ReplyQuote

varghunden:

inte om man gör allt själv eller nåt haha

hahahah du måste ju ändå köpa byggmaterial o sånt haha om du nu inte skulle få för dig o tillverka allt från grunden fast då måste du köpa tex träd för att göra brädor så de går ändå inte, de enda är att stjäla de man behöver hahaha

ReplyQuote

handendärnissen:

hahahah du måste ju ändå köpa byggmaterial o sånt haha om du nu inte skulle få för dig o tillverka allt från grunden fast då måste du köpa tex träd för att göra brädor så de går ändå inte, de enda är att stjäla de man behöver hahaha

haha mjo fast vem äger något egentligen Oskyldig

ReplyQuote