Aviseringar
Rensa alla

TJÄNA PENGAR


Ämnesstartare

hej jag har några tips till dom som vill tjäna extra pengar UTAN att investera och ifall flera är intresserade kan jag förklara mer om många är aktiva på denna tråden


   
Citera

nej           


   
SvaraCitera

jippie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genom att klicka på reklam tjänar ni säkert 0.01 dollar och sedan kan ni ta ut pengarna genom paypal och när ni har fått 0.6 anställer ni 3 arbetare som klickar åt er o så vidare o så vidare mer information om ni e fler som bryr er o inte e stötiga som reeeetooo 


   
SvaraCitera

förklara!!:)


   
SvaraCitera

nej 


   
SvaraCitera

Pyramid spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genom att trycka på en reklam i 5 sec så tjänar du 0.01 på några och andra 0.001. o du får bara 30 reklam per dag. När du har 0.6 så anställer du 3 refferals(anställda för att klicka åt dig) 5 anställda kostar 1 dollar. när ni blir medlem så fattar ni bättre o mer. det är hur enkelt som helst o du behöver inte lägga in nåt och det är aldrig fel att testa eftersom de är gratis. här e länken testa o se  http://www.probux.com/?r=LVdrago ifall ni behöver hjälp eller inte fattar nåt bara skriv här


   
SvaraCitera

lolz


   
SvaraCitera

valle96: de är gratis

Tid är pengarBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

$0.29 per day
$8.70 per month
$105.85 per year
så här mycket tjänar man från 25 st anställda ifall dom gör 2 klicks per dag medans jag har 9 st redan på 2 veckor som gör 3-4 klicks per dag så jag tjänar 0,4 per dag och så nu jag kommer anställa 25 st nästa vecka eftersom man bara kan anställa nya varje vecka och det är att komma in i det först och inte ge upp första veckan som många kommer göra. ni som blir meddelemar bara fråga på jag förklara mer o mer:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tid är pengarBlink

det är klart det är pengar men tänk dig på 2 veckor att sedan ansätlla 25 andra så om 2 veckor till kommer jag tjäna typ 1000 spänn i månaden bara på mina anställda 😉 sedan mer o mer tid e guld 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa  http://www.probux.com/?r=LVdrago här e länken registrera er om ni inte tycker de bra hejdå men de värt ett försök o jag vet de låter fejkt de trodde jag med men jag testa för jag hade inget o förlorar förutom 5 min från mitt liv o de funka 🙂 


   
SvaraCitera