Aviseringar
Rensa alla

Tjej

Ämnesstartare

Det finns en tjej som det känns som att hon gillar mig lite och ger mig hints om kärlek. Men det finns en annan kille hon beter sig ganska likt emot men tittat hela tiden på mig, lite som att retas. 
Hur ska jag göra?

Citera
Ämnesetiketter

Prata med henne

SvaraCitera

Gå ut med henne, om hon verkar verkligen intresserad så ta det upp med henne, fråga hur hon känner för dig, visst hon kanske krossar ditt hjärta men de e bättre att få reda än att alltid tänka på det,  (enligt mina erfarenheter)

tänk om du lägger 2 månader på att försöka lista ut om hon är intresserad o sen i slutändan verkade det bara att hon gillar dig som vän/inte är intresserad, istället dom där 2 månaderna kunde du letat efter någon annan som verkligen är intresserad

Lycka till!

// Elias / Sellin

SvaraCitera

Okej dom tjej så skulle jag säga: PRATA MED HENNE!!! Om du gillar henne var rak på sak för annars kommer det inte bli något av det. Säg till henne hur du känner och att du undrar hur hon känner för dig. Om hon tycker om dig fråga ut henne och inte låt det va för om du är för på så kommer allt bli jobbigt för både dig och henne. Men som sagt prata med henne helst face to face men du kan skicka ett meddelande också.

SvaraCitera