Notifications
Clear all

Tjej problem!?

Topic starter

Hejsan..

Så jag träffade den här helt underbara tjejen via min kompis  och vi började prata, Det tog ungefär en vecka lite drygt så blev vi ihop igår firade vi 3 dagar tillsammans och vi verkligen älskar varandra.

Nu kommer problemet, Igår satt vi och pratade i telefon som vanligt (hon bor i Hälsingland 4 timmar 40 minuter bort) Och plötsligt la hon på jag bara liksom jaha vad hände nurå för jag hörde hennes mamma komma in. Plötsligt ringer hon upp igen 10 minuter senare och då är det hennes mamma det lät så här" Och vem fan är du? vad fan vill du göra med min dotter, Hon sa att hon prata med någon som heter Linus och jag sökte upp dig och där är du din jävel! Du bor ju för i helvete i Kolmården hur tänkte du att ni nu skulle träffa ska hon sitta och pendla ner till dig?jag svarade Med förnamn efternamn och personnummer  och att jag så fall skulle pendla upp till henne.. då fick jag till svar " Kommer du upp hit din jävla idiot så jagar jag bort dig och slår ihjäl dig.." Dum som jag är börjar jag skratta och hon frågade vad är det som är roligt sedan tvingade hon sin dotter göra slut med mig även om hon absolut inte ville.. För hon är som... Hon är min dröm i verklighet 

hur fan ska jag göra? Hon är 15 sedan trodde hennes mamma att jag skulle utnyttja henne för sexuell kontakt alternativt sexuella bilder! men det skulle jag aldrig göra 

Tips? Tack i förhand  

Verkar som att ni inte kan vara tillsammans längre, jag hade börjat leta efter nån annan eller varit singel.

ReplyQuote
Topic starter

Lazarus:
Verkar som att ni inte kan vara tillsammans längre, jag hade börjat leta efter nån annan eller varit singel.

jag vet.. Men jag känner nej jag kan inte ge upp! Hennes mamma får eliminera mig om jag ska ge upp tycker om henne för mycket, Några tips då?

ReplyQuote

Teddie01:

jag vet.. Men jag känner nej jag kan inte ge upp! Hennes mamma får eliminera mig om jag ska ge upp tycker om henne för mycket, Några tips då?

Hade gärna gett dig tips men har aldrig vart tillsammans med någon så jag kan inte hjälpa dig :/

ReplyQuote

Om ni har varit ihop i 3 dagar så kan det väll inte vara något seriöst.

ReplyQuote
Topic starter

osäkratjejen123:
Om ni har varit ihop i 3 dagar så kan det väll inte vara något seriöst.

Saken är den att både hon och jag vill men ja problemet är hennes mamma.. 

(Det är en ny skapad relation man blir ju inte ihop 2 år med ett finger knäpp) 

ReplyQuote