Typ lika tror jag väll
malber:
Oftast blir jag hellre kliad på ryggen.
Jag också.
Eller bara pussas, men när hon är på mig som fan och vill att jag ska ta henne hårt mot väggen så måste jag ju liksom göra det.
Alltid jag som får smsen
"Hej, när kommer du? Är ensam! 🙂 <3"
Det e väl olika från tjej till tjej vissa vill inte ens höra ordet sex medans andra inte tänker på annat!
jag ÄLSKAR att den här tråden skapades 8 mars.
Jag har ingen aning om hur jag kom hit.
de flesta är nog bara beroende av närhet, men knullar superofta istället för det är mer ok/coolt att vara beroende av sex... liksom
Annie Wilkes:
de flesta är nog bara beroende av närhet,
DET DÄR LÅTER TYPISKT DUMT
ISF E JA TJEJ
Å TYP ALLA TJEJVÄNNER KILLAR
VI BORDE BYTA
Dan_the_ironman:
DET DÄR LÅTER TYPISKT DUMTISF E JA TJEJÅ TYP ALLA TJEJVÄNNER KILLARVI BORDE BYTA
hur då? ja mena ba alla! oavsett kön. alla ba knullar hela tiden fast dom kanske egentligen inte vill. typ i ett par, har man tråkit så knullar man men egentligen ville nog båda vara klia varandra bakom öronen och viska snälla saker för varför gillar man annars husdjur
Annie Wilkes:
? ja mena ba alla! oav
aha trodde pga trådnamn
fast knulla är fan roligare än att klia bakom örat och så blir man nakna och svetttiga och då är det kul att kramas
Dan_the_ironman:
aha trodde pga trådnamnfast knulla är fan roligare än att klia bakom örat och så blir man nakna och svetttiga och då är det kul att kramas
ja visst. men inte sådär flera flera gånger hela tiden som det kan bli ibland. typ för att undvika nån stelhet. man måste ALLTID vilja ha sex med sin partner annars e man typ, elak?
Annie Wilkes:
man måste ALLTID vilja ha sex med sin partner annars e man typ, elak?
NEJ FAN JAG HAR ALDRIG LEGAT NÄR JAG INTE VILL MEN MAN LÅTER JU DEN ANDRA KÅTA UPP EN NÄR DE ÄR SUGNA