Aviseringar
Rensa alla

tjejer!


Knarko:

rompah

min???????????????
vad har den gjort dig???????????[mad]


   
SvaraCitera

isola:

Så här får man vara lite naughty? Ska komma ihåg!

ne egentligen inte!

oharielle:

min???????????????
vad har den gjort dig???????????[mad]

låtit mig stirra på den :S
sluta chatta nu innan jag varnar dig!


   
SvaraCitera

Knarko:

låtit mig stirra på den

NEEEEEE pga den gillar ej d

Knarko:

sluta chatta nu innan jag varnar dig!

taski[mad]


   
SvaraCitera

isola:

Hoppas att du sa åt honom på skarpen!!!

Gjorde inte det, visste verkligen inte vad jag skulle säga.[cry]


   
SvaraCitera

har bara varit med om att en killkompis tafsat på min rumpa en gång och det var när han var full sååååå aa brydde mig inte [crazy]


   
SvaraCitera

Asså d gör väl inget om nån kille tar på ens rumpa? Kanske värre med brösten men endå? Vem bryr sig? Alla kommer ta på ens rumpa eller ens bröst nån gång i livet? och för den som gör det är det säkert inte första gången heller? [shake]


   
SvaraCitera

lol wtf umgås inte neandertalare men okej om så var fallet skulle jag sluta umgås med dom efter det [confused]


   
SvaraCitera

Fanygirl95:

Alla kommer ta på ens rumpa eller ens bröst nån gång i livet? och för den som gör det är det säkert inte första gången heller? [shake]

Vilken konstig syn. Du måste inse att du själv har rätten att bestämma vem som får ta och inte ta på dig.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

förr i tiden brukade mina kompisar gå runt och taffsa på alla tjejer i skolan. jag tyckte de var dumma i huvudet och jag skyddade ofta tjejerna. de blev glada över att jag var snäll

fail high school hero.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

fail high school hero.

haha ingen fail


   
SvaraCitera

Jag har rätt många killkompisar som taffsar på mig, men det vill jag inte! Om tjejen säger ifrån tycker jag inte killen ska fortsätta. Annars om båda vill de så är det väl okej!:)[bigsmile]


   
SvaraCitera