Notifications
Clear all

Tjejer..

Topic starter

sockerdricka:

haha, det är roligt, man blir glad. dessutom göra man ju det inte med vem som helst och dessutom kan det vara bra att ha en flört med nån för om man träffas senare nån annan gång, så har man ju redan kikat på varandra en gång innan 🙂

Ja, precis! :> Flirtar har en sån magisk kraft att få en må bättre, har jag märkt.. haha! Ibland är det nog lite mer än BARA flirt som spelar in, men ah, det är en annan rulle [blush]

sockerdricka:

nej, man snackar ju inte allmänt med folk som man inte känner. men man kan ju kolla på dem 😛 hahaha vet inte hur jag skall förklara, men alltså man får ju försöka fixa så man har anledning att prata med dem som man vill prata med så att säga..

Ja, jo det jag menar! Det är ju lite olika, jag har liite svårt att gå fram till någon som jag inte sett med en annan kompis förr eller, ja du vet? Men självklart, jag skulle inte tro att inte någon har något emot det faktiskt :>

sockerdricka:

vi kan kanske göra en trade via pm kanske

okei, peaka i din inbox snart

ReplyQuote
Topic starter

ohYEA_:

okei, peaka i din inbox snart

haha kolla din nu.. nä men jag vet inte riktigt hur man skall göra.. men det handlar väl om att utöka sitt kontaktnät på ett smidigt sätt och vara aktiv och intressera sig för de intressanta tjejerna, alltså inte på ett "på" sätt utan lite mer kompis/flört sätt till och börja med. man blir fan skrämd om nån frågar ifall man skall gå ut efter typ ha sets 1 gång, det blir jag iaf

ReplyQuote
Topic starter

sockerdricka:

alltså inte på ett "på" sätt utan lite mer kompis/flört sätt till och börja med. man blir fan skrämd om nån frågar ifall man skall gå ut efter typ ha sets 1 gång, det blir jag iaf

JA ush! när någon är för "på" så blir det totally avtändande! Det blir så per automatik, man vill ha någon slags utmaning, typ.. haha

ReplyQuote
Topic starter

JA - det är svårt att hitta rätt. Man får väl räkna med en massa nitlotter innan man hittar rätt, antar jag. [zzz]

ReplyQuote
Topic starter

Äsch, tjejer är för bögar

ReplyQuote
Lici
 Lici

sockerdricka:

tillsammans med sin bästa kompis det går inte.

men ngn du inte lärt känna jätte väl då+

ReplyQuote
Topic starter

ohYEA_:

JA ush! när någon är för "på" så blir det totally avtändande! Det blir så per automatik, man vill ha någon slags utmaning, typ.. haha

jo det ligger mycket i det faktiskt 😛

Melinka:

JA - det är svårt att hitta rätt. Man får väl räkna med en massa nitlotter innan man hittar rätt, antar jag. [zzz]

Jo fast jag vill inte vara tillsammans med nån som jag inte tror det kommer funka med. Fast det kanske är värt att testa liksom, det kanske funkar?

kebu12:

Äsch, tjejer är för bögar

[smile]

Lici:

men ngn du inte lärt känna jätte väl då+

jo det börjar närma sig. eller om man lär känna nån ny bara. alltså man brukar ju känna på sig om det kommer funka lr inte.

ReplyQuote
Topic starter

sockerdricka:

som jag inte tror det kommer funka med

Who knows - det kan man inte veta, därför är det:

sockerdricka:

värt att testa

[smile]

ReplyQuote
Topic starter

Melinka:

Who knows - det kan man inte veta, därför är det:

jo det är iofs sant. nu börjar våren komma med, med sol och värme. då är det extra lätt med förhållanden vet inte varför, man är inte så deppig längre, men vaknar glad numera. nä men seriöst, det är väl kanske bara att testa hittar man nån som verkar schysst är det kanske bara att köra på ?

ReplyQuote
Topic starter

sockerdricka:

det är väl kanske bara att testa hittar man nån som verkar schysst är det kanske bara att köra på ?

Aarå - man lär ju märka om man är för olika som personer/det inte funkar [party] Det gjorde jag sist, han var för omogen och hade ingen självinsikt så det blev BYEBYE!

ReplyQuote
Topic starter

Melinka:

Aarå - man lär ju märka om man är för olika som personer/det inte funkar [party] Det gjorde jag sist, han var för omogen och hade ingen självinsikt så det blev BYEBYE!

jo men precis. det är viktigt att man funkar ihop, men det märker man ju och ärligt det är ju inte så att det är pinsamt om man försöker. kan la bara vara polare sen ändå. om man vill dvs

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote