Notifications
Clear all

tjejer...

spärr

Matilda1988:

okej okej, vill du fortsätta driva mänskligheten mot undergången så visst...

hihi ja det vill jag[cute]

ReplyQuote
Topic starter

spärr:

hihi ja det vill jag

okej, när revolutionen kommer står du överst på listan för dom som ska nödslaktas

ReplyQuote

Matilda1988:

"tjej"böcker (som typ handlar om nån framgångsrik tjej i new york som letar efter den stora kärleken)

Jag får faktiskt ta och erkänna att jag har ett par sådana böcker i min ägo, och att de tillhör mina favoriter. Jag tycker dock att de är bra mest pågrund av att de är bra skrivna, de är roliga och underhållande och väldigt lättlästa, vilket ibland kan vara skönt. [no-no]
Förstår dock inte sådana människor som läser sådana böcker och vill leva som karaktärerna, det är bara... Skumt.

Och jag förstår inte varför alla gillar Ben & Jerrys, det är äckligt. [sad]

ReplyQuote
spärr

Matilda1988:

okej, när revolutionen kommer står du överst på listan för dom som ska nödslaktas

absolut!! [bigsmile] jag kommer i alla fall ha haft ett kul liv[cool]

ReplyQuote
Liia
 Liia

Matilda1988:

*blondinbella, hela bloggtrenden, ordet "bloggerska"

Jag har fastnat i det jävla bloggträsket [tired]
Men är inget fan av Blondinbella, skrev nyligen ett inlägg om modebloggare:

"Jag förstår inte alls hysterin runt denna unga blondin. Plötsligt var hon överallt.. som Sveriges egna lilla Paris Hilton, alla känner till henne men ingen förstår varför."

ReplyQuote
Meoow

Vad är det för fel med "tjejböcker"? >< Ranka inte ner på det enda jag läser [mad] Förutom Nemi vill säga... [rolleyes]

ReplyQuote
Topic starter

hahaha, jag hatar inte dem, alla dessa tjejer får vara hur fan dom vill, bara de inte kommer nära mig!

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote