Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, skulle ni kunna vara tillsammans med 1 år yngre kille ?

Koffeinmissbrukande:

Skulle du i så fall avvisa alla under tjugotre som omogna utan att ha pratat med dem eller att ha försökt lära känna dem, menar du?

Jag snackade inte ens om mognaden, bara utseendet, eftersom hon bara hade "spanat"...

SvaraCitera

Tickstart:

Jag snackade inte ens om mognaden, bara utseendet, eftersom hon bara hade "spanat"...

Ah.
Jag kopplade fel.

SvaraCitera

Koffeinmissbrukande:

Jag kopplade fel.

no worries

SvaraCitera

NormaJean:

Skulle ni? Eller skulle ni känna er som "Big-mama" till Ms badboy...

(Orkar inte göra poll... nej, sånt gör man inte!)

Jag är kille och skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med en ett år äldre tjej iaf 🙂 Ser inte varför det inte skulle fungera.

SvaraCitera

WhoKnow:

1 år är väl fan ingenting!!!!!

Instämmer helt!

SvaraCitera

älskar små pojkar, de är så små sexiga och söta och oskuldsfulla, mums

SvaraCitera

NormaJean:

Skulle ni? Eller skulle ni känna er som "Big-mama" till Ms badboy...

Om killen inte betedde sig som att han var yngre, så javisst, kärleken har ingen åldesgräns.

SvaraCitera

Koffeinmissbrukande:

men det vore jävligt härligt om fler tjejer (och killar likaså) kunde ha lite lösare tyglar och döma fler efter mer än bara siffran.

Nejmen det är inte åldern jag bryr mig om. Även fast det kanske låter så. Skulle lätt kunna ha en som är t.ex ett år yngre om jag tycker om honom. Många som är omogna har en tendes att bli irriterande till slut. Och de skulle ju inte funka....

Koffeinmissbrukande:

Visst, är du som fjortonårig tjej tillsammans med en artonårig kille så är det väl inget fel med det egentligen

Jag skulle nog inte vilja vara ihop med en som är arton år, iallafall inte nu ;p

SvaraCitera

mandoa:

t.ex ett år yngre om jag tycker om honom

Fast två år sklle kännas fel på något sätt.. Alltså, två år yngre

SvaraCitera

När jag va 15 tänkte jag att nej gud, det går ju inte och ha en kille som är yngre än jag... nu är ja äldre och förståndigare, och har en sambo som är ett år yngre än mig ^^

SvaraCitera

mandoa:

Och de skulle ju inte funka....

Ah. Nej, naturligtvis inte. 🙂

SvaraCitera

Har en polare som är född feb -92, jag är född okt -91... Han är intelligent och allmänbildad, ambitiös, socialt mogen och inte på något sätt "yngre" än mig.. Sen går jag en klass högre än jag borde och jag kan inte se några skillnader mellan killarna i min trea mot han som går i ettan.
Dessutom känns han äldre än mig eftersom han fyller år i början på året typ 😛
Å andra sidan vet jag av erfarenhet att yngre (och ofta mer oerfarna) killar har ett behov av att "leka av sig" och är kanske mer inne på att knulla runt till skillnad mot mig som vill ha ett fast förhållande.

SvaraCitera

troligtvis inte då jag tänder på män, men det finns alltid undantag![smile]

SvaraCitera

Jag har ett äldre umgänge - 19-24 år.
Själv är jag sjutton år och finner de flesta i min ålder naiva.
Nu har jag dock träffat en mycket söt tjej som är femton - inte alls som många andra, vill jag nog känna.

Jag känner mig smutsig!

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera