helt okej
Lika äckligt både tjejer och killar...
Snusar inte själv så jag skulle då aldrig kunna vara tillsammans med någon som gör det.
Och skulle jag träffa någon som jag verkligen tycker om men som snusar så skulle jag nog kämpa hårt för att få henne att sluta
Äckligt och fult.
Ner med snus och droger dit fan växer!!
Snusa och röka är två saker som får MIG att inte vilja komma i för nära kontakt personen även om det är kompis eller partner. (Sluta med sånt för FFRI samt FFSI!)
AirLove:
(Sluta med sånt för FFRI samt FFSI!)
Hehe glömde att säga för de som inte vet. Fina flickor röker inte! Fina flickor snusar inte!
jag har en tjejkompis som snusar emellanåt, och det är ganska äckligt enligt mej. som tur är så pussar jag inte mina vänner, så jag kan leva med det ändå
ekwall:
BLÄÄÄ!!!!
Exakt. Vare sig det är killar eller tjejer. Tycker iaf jag
JohannaK:
Ska jag vara ärlig tycker jag det är äckligt när folk snusar, spelar ingen roll om det är killar eller tjejer...
vidrigt. på både killar och tjejer
Snus > Cigg
Helst ska det väll vara någon måtta med hur mycket hon isf snusar.. Det är väll dock en hälso- eller ekonomisk fråga.
Har inga problem med att pussa eller hångla med nån som snusar (portion). Så länge snusen stannar under läppen ;D
Lössnus är väll en annan sak iofs, fast som tur är inte allt för många tjejer som kör det 😉
Svaga individer, vidrigt.
Tråden låst på grund av inaktivitet